دکتر خرمی‌شاد در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهربابک خبر داد:
کد خبر: ۴۰۵۰۰۹
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
طرح‌های توسعه مجتمع مس شهربابک که در دست احداث هستند در آینده‌ای نزدیک حدود پنج هزار شغل در شهرستان ایجاد خواهند کرد.

ایجاد پنج هزار شغل؛ نتیجه طرح‌های توسعه مجتمع مس شهربابک

دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهربابک که با حضور رحمتی معاون توسعه صنعتی و تولید، ملاطاهری معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی، علیخانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، علی‌آبادیان مشاور امور ایثارگران شرکت مس و محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک برگزار شد، گفت: قطعا اولویت جذب نیرو برای طرح‌های توسعه مجتمع مس شهربابک باید از شهرستان شهربابک باشد.

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی شرکت ملی صنایع مس ایران، تولید و توسعه در کنار انجام اثربخش مسئولیت‌های اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه شهربابک و با تأکید بر اهمیت مقوله فرهنگ در کنار تولید گفت: معتقدم که فرهنگ در کشور محدود به برخی نهاد‌ها نیست، بلکه همه ما در هر منصبی که هستیم باید در برابر فرهنگ احساس مسئولیت کنیم و شرکت مس نیز در این حوزه خود را مسئول می‌داند.

وی به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در شهربابک اشاره و تصریح کرد: طرح شبکه فاضلاب شهری شهربابک با اعتباری بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در دست اقدام قرار گرفته است.

دکتر خرمی‌شاد با توجه به دغدغه‌های فرهنگی امام جمعه شهربابک و اشراف کامل وی بر چالش‌های موجود شهرستان، پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از امام جمعه، فرماندار، نماینده و دادستان برای اولویت‌بندی ارائه مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس را ارائه کرد.

در این نشست‌ها نحوه حل مشکل تملک روستا‌های هم‌جوار معدن، مشکل دامداران مجاور مناطق صنعتی، چالش آب شرب شهرستان، اولویت به‌کارگیری نیرو‌های بومی در پروژه‌ها، دغدغه‌های محیط زیستی و فرهنگی شهربابک توسط امام جمعه و فرماندار، مطرح شد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

حجت الاسلام علی اصغر انصاری امام جمعه شهربابک نیز در این دیدار به با اشاره به برخی مطالبات از شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه‌های آب، محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و اشتغال جوانان، از همت مجتمع مس شهربابک در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه، حمایت از حوزه بهداشت و درمان، ساخت ورزشگاه ده هزار نفری، برگزاری رویداد‌های جهادی -پزشکی در مناطق محروم و برپایی موکب مرزی ریمدان بلوچستان در ایام اربعین تشکر کرد.

جلالی فرماندار شهربابک هم ضمن قدردانی از دکتر خرمی شاد، بر اعلام آمادگی جهت حل و فصل مسائل و موانع موجود در مسیر تولید تاکید و مجموع اقدامات انجام‌شده برای پیشرفت شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: