April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا در گفتگو با پول نیوز خبر داد:
کد خبر: ۴۰۵۱۲۲
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا: علاوه بر افتتاح غیر حضوری حساب بانکی در سیبانک، آن چیزی که این پلتفرم را کاملتر میکند اخذ تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان بصورت کاملا غیر حضوری و بدون ضامن است

پروژه بهسازی قطعه دوم محور خرامه- نی ریز افتتاح می شود

حمیدرضا شاکری  مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با اشاره به راه اندازی سرزمین هوشمند سینا به عنوان یک زیست‌بوم مبتنی بر پلتفرم‌ها برای توسعه بانکداری دیجیتال، ایجاد زنجیره ارزش دیجیتال در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین، هوشمندسازی فعالیت‌های مالی و... گفت: یکی از مسایل مطرح در سرزمین هوشمند سینا، بحث سیبانک است.

 

مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا، افزود: سیبانک پلتفرمی است که بانک سینا از اواسط سال گذشته آن را رونمایی کرده و هر روز هم رو به بهبود و در حال تکامل است.

شاکری، ادامه داد: از جمله مزیت های عمده ای که میتوان برای سیبانک برشمرد این است که کاملا غیر حضوری است و کاربران میتوانند با دانلود و نصب آن احراز هویت شوند و حتی بدون حضور در داخل شعبه افتتاح حسابانجام دهند و کارت صادره بر اساس رنگ درخواستی مشتری و بصورت رایگان برای مشتریان ارسال میشود.

 

 

وی گفت: علاوه بر افتتاح غیر حضوری حساب بانکی در سیبانک، آن چیزی که این پلتفرم را کاملتر میکند اخذ تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان بصورت کاملا غیر حضوری و بدون ضامن است؛ البته این طرح در حال گسترش است و بر اساس طرح تحولی که مدیریت ارشد بانک تصویب کرده، قرار است کل تسهیلات بخش خرد در سیبانک متمرکز شود.

به گفته مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا، در سیبانک تسهیلات در قالب طرح لیلیوم تا سقف 50 میلیون تومان بر اساس رتبه اعتباری متقاضی (رتبه A رتبه B رتبه C) انجام میشود و رتبه  A تا سقف 50 میلیون تومان بر اساس یک مدت سپرده گذاری بدون ضامن بر اساس سفته دیجیتال و امضای دیجیتال تسهیلات خود را دریافت کند.

 

شاکری در ادامه با اعلام اینکه ما در بانک سینا طرح های بسیار خوبی را در بانکداری خرد داریم، افزود: در طرح های نرگس، نسترنو و نیلوفر بانک سینا، بر اساس سپرده گذاری که مشتریان انجام میدهند میتوانند خیلی سریع با نرخهای متفاوت از 4 درصد تا نرخ ضوابط جاری بانک مرکزی که 23 درصد است وام درخواستی خود را دریافت کنند.

شاکری در پایان با تقدیر از برگزاری خوب همایش، گفت: به نظر من برگزاری اینگونه همایش ها موقعیت خیلی خوبی است برای اینکه هم کارشناسان و هم مردم با تکنیکهای روز دنیا آشنایی بهتر و بیشتری پیدا کنند.

 

به گزارش پول نیوز، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: