مدیرعامل البرز در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی بیان کرد:
کد خبر: ۴۰۵۱۲۴
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
موسی رضایی گفت: فعالیت بیمه دی بواسطه‌ی خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران از ارزش معنویی بالایی برخوردار بوده و نقطه‌ی تمایزی در کارنامه‌ی این شرکت محسوب می‌شود.

خدمت‌‌رسانی بیمه دی به خانواده‌های معزز ایثارگری، بسیار ارزشمند است

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز که در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی در شهر اصفهان حضور داشت، خدمت‌دهی بیمه دی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت را، ارزشمند توصیف نموده و اظهار داشت: فعالیت بیمه دی بواسطه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران از ارزش معنوی بالایی برخوردار بوده و نقطه‌ی تمایزی در کارنامه این شرکت محسوب می‌شود.

وی همچنین در ادامه بیان داشت: گرچه بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده، صنعت بیمه طی دو دهه‌ی گذشته روند مطلوبی را طی نکرده، اما با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و نیز کوشش‌های بسیاری که در بدنه‌ی صنعت بیمه به انجام رسیده، امید است تا شاهد بهبود وضعیت و شکوفایی دوباره‌ی صنعت بیمه‌ی کشور باشیم.

موسی رضایی در خاتمه‌ی سخنان خود که به عنوان مدعو در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی شرکت داشت، با اشاره به آن‌که هنوز بخش بزرگی از جامعه‌ی ایرانی، فاقد پوشش‌های بیمه‌ای هستند، بیان داشت: چنانچه شرکت‌های بیمه‌ای، طی توسعه‌ی همکاری‌های خود با بانک‌ها، به سمت طراحی و عرضه‌ی محصولات مشترک حرکت نمایند، با هم‌افزایی ایجاد شده، می‌توان شاهد اتفاقات مطلوبی در عرصه‌ی کسب و کار و منافع حاصل از آن بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: