April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۱۳۹
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
دادستان مینودشت در پی بروز حادثه سقوط درخت روی دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان در اردوی دانش آموزی، برای ۲ تَن از مدیران آموزش و پرورش اعلام جرم کرد.

اعلام جرم برای ۲ مدیر آموزش و پرورش در پی بروز حادثه اردوی دانش آموزی

سیدرضی حسینی گفت: متاسفانه با وجود هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، دیروز ۲ مدرسه شهرستان مینودشت در مقطع ابتدایی و متوسطه، اردوی دانش آموزی در جنگل باقر آباد این شهرستان برگزار کردند.

او افزود: با شدت گرفتن وزش باد، یکی از درختان جنگلی سقوط کرد که بر اثر این حادثه یک معلم و ۲ دانش آموز مقطع ابتدایی از ناحیه سر صدمه دیدند که حال یکی از دانش آموزان وخیم گزارش شده است.

دادستان حسینی افزود: در پی این حادثه، پرونده در دادسرای مینودشت تشکیل و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه به دادسرا احضار شدند.

او گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و وزش محسوس باد در روز حادثه، باید اردو لغو می‌شد، اما این اتفاق نیفتد و این حادثه ناگوار روی داد.

حسینی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است و با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: