April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۲۹۷
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: فاز دو فرودگاه امام خمینی با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی و پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته خواهد شد.

فاز دو فرودگاه امام خمینی با سرمایه‌گذاری چینی‌ها ساخته می‌شود

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با توسعه و پیشرفت‌های صورت گرفته در توسعه فرودگاه‌ها خوشبختانه امسال شاهد آن بودیم که اعتراضات مسافری در ایام نوروز و در ایام سفر‌های حج و عتبات تقریبا به صفر رسید.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه ترمینال یک فرودگاه امام در روان سازی پذیرش انجام شد و با همکاری نیروی انتظامی فرودگاه و واجا یک حرکت روان در پذیرش مسافران داشتیم.

چلندری بیان کرد: ترمینال سلام در دولت هشتم و نهم ساخته شد، اما در سال اول دولت سیزدهم همزمان با اعزام حجاج به بهره برداری رسید و به عنوان ترمینال زیارتی خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بیان کرد: ۱۵ سال است که اجرای ترمینال فاز دو به جریان افتاده، اما انجام نشده بود و خوشبختانه توانستیم با اقداماتی که انجام شد و همکاری و برگزاری جلسات فشرده تیم کارشناسی دو شرکت سرمایه گذار چینی و پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخت این ترمینال را آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: ۷۶ جلسه سه تا ۵ ساعت داشتیم و یکی از پروژه‌های تاثیر گذار کشور با دستور وزیر راه وشهرسازی اجرا شد. اگر همت و پیگیری وزیر راه وشهرسازی نبود این پروژه صورت نمی‌گرفت چراکه تا به امروز دلایل مختلف انجام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: