April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مظلومی با اداره تعاون استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کرد
کد خبر: ۴۰۵۴۴۵
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
مظلومی در جریان امضای تفاهم نامه با اداره تعاون استان مازندران قول داد که کامل‌ترین و بهترین پوشش‌های بیمه‌ای را ارایه کند.

بزرگداشت جایگاه تعاون با خدمات رسانی بیمه تعاون

هرچقدر شرکتها، موسسات، دستگاهها، نهاد‌ها و... تخصصی‌تر عمل کنند، موفقیت در آن حوزه بهتر و تاثیرگذارتر خواهد بود. به همین دلیل شاهد بروز بخش‌های تخصصی در عرصه‌های گوناگون هستیم. امروزه از بانک‌ها تا بیمه‌های تخصصی در همه زمینه‌ها فعالیت می‌کنند. مراکزی که خدمات خود را بر اساس جامعه هدف ارایه می‌دهند و به همین دلیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده اند.

بحران اقتصاد دولتی

اقتصاد کشور بر سه اصل دولتی، خصوصی و تعاونی تعریف شده، اما دولت حضور پررنگی در اقتصاد دارد و به اندازه‌ای در این عرصه ورود کرده که بخش‌های دیگر نمی‌توانند سربلند کنند. بنابر آنچه در قانون اساسی تعیین شده، سهم تعاون در اقتصاد می‌بایست ۲۵ درصد باشد، در حالی که این سهم با نگاه خوش بینانه ۵ درصد و با نگاه واقع بینانه ۳ درصد است. نتیجه آن می‌شود که از ظرفیت تعاونی بخوبی استفاده نمی‌شود و این بخش نه تنها با کم لطفی بلکه با بی مهری رو به رو شده است. بدتر آنکه اقتصاد دولتی بر تمامی بخش‌ها سایه افکنده و بنابر نگاه خوش بینانه بیش از ۸۵ درصد و بنابر نگاه واقع بینانه ۹۰ درصد اقتصاد در دست بخش دولتی است که زنگ خطری برای اقتصاد کشور است.

حضور بیمه تعاون

برای آنکه توجه لازم به بخش تعاونی صورت پذیرد، برای بخش تعاونی کشور بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون ایجاد شده تا تعاونی‌ها با خیال راحت به سراغ این دو بخش بیایند و خدمات لازم را از آن‌ها دریافت کنند. اما بیمه تعاون نگاه ویژه‌ای به بخش تعاونی دارد و تلاش مدیران بیمه تعاون بر این است که هر چه بیشتر با بخش‌های مرتبط با تعاون ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل شاهد تعامل و همکاری بیمه تعاون با زیرمجموعه‌های تعاونی در کشور هستیم.

نقش آفرینی وزارت تعاون

یکی از مهمترین بخش‌هایی که می‌تواند در فرهنگسازی برای بخش تعاون به صورت موثر عمل کند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. این وزارتخانه که با ادغام سه وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، باعث شد تا بخش تعاونی از وزارتخانه به یک معاونت تنزل یابد که همین امر باعث شد توجه به تعاونی‌ها با کاهش بیشتری رو به رو شود. با این وصف همچنان تعاون با این وزارتخانه تعریف می‌شود و پاسخگوی عملکرد بخش تعاون، همین وزارتخانه است.

بکارگیری ظرفیت بیمه تعاون

از آنجا که متولی بخش تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، برای آنکه بخش تعاونی کشور مورد توجه لازم قرار گیرد، می‌بایست این وزارتخانه در راس قرار گیرد. اکنون بیمه تعاون با درک درست از جایگاه و ظرفیت این وزارتخانه، به سراغ ادارات این وزارتخانه در استان‌ها رفته تا با ارایه خدمات مناسب بیمه ای، نمادی برای ارج نهادن بر جایگاه تعاونی در کشور باشد.

 

بیشتر بخوانید:

خیز بلند بیمه تعاون برای کسب رتبه‌های برتر



ظرفیت بالای بیمه تعاون

برای آنکه ادارات کار بدانند با چه شرکت توانمندی کار می‌کنند، لازم است از ظرفیت‌های آن با خبر شوند، به همین دلیل یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون به استان مازندران رفت تا از نزدیک و به عنوان عالی‌ترین مقام بیمه تعاون، با بالاترین مقام اداره کار استان مازندران دیدار و گفتگو کند. مظلومی در دیدار با مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت همکاری گسترده بین سازمان‌های بیمه‌گر با سایر سازمان‌ها گفت: بیمه تعاون، یک شرکت سرمایه گذار و سرمایه پذیر است که با حضور بیش از ۵ هزار سهامدار؛ افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی وتعاون را تجربه کرده است از این رو با ادامه و گسترش همکاری‌های خود در قالب انعقاد تفاهم نامه با سایر سازمان‌ها می‌توانیم کامل‌ترین و بهترین پوشش‌های بیمه‌ای را ارائه نماییم.

رشد تصاعدی

برای آنکه یک شرکت بتواند جلب همکاری کند، باید از جایگاه بالایی برخوردار باشد تا بتواند خود را بخوبی معرفی کند، در این رابطه مظلومی از رشد تصاعدی بیمه تعاون خبر داد و گفت: بیمه تعاون در حال رشد تصاعدی است، از این رو زمینه‌های همکاری مشترک بسیاری برای ارائه خدمات بیمه‌ای به همه هموطنان را دارد.

ارایه بهترین پوششها

مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به اینکه شرکت بیمه تعاون به‌عنوان یک شرکت بیمه طراحی شده که به بخش تعاون به طور ویژه خدمات خوبی ارائه کند، افزود: در سال‌های اخیر همکاری‌های خود را با اتاق‌های تعاون استان‌ها در کل کشور، اتاق تعاون ایران و همین‌طور اتحادیه تعاونی‌ها در تمام کشور گسترش داده ایم از این رو با ادامه و گسترش همکاری‌های خود در قالب انعقاد تفاهم نامه می‌توانیم کامل‌ترین و بهترین پوشش‌های بیمه‌ای را به این عزیزان ارائه کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: