کد خبر: ۴۰۵۴۵۳
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز به مناسبت هفته بسیج با فرمانده و برخی از اعضای بسیج این شرکت دیدار کردند.

دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با بسیجیان بیمه البرز

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از جان فشانی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف خواستار حاکمیت هر چه بیشتر تفکر بسیجی در شرکت شد و گفت: نحوه رفتار، گفتار و عملکرد ما باید بسیجی گونه باشد و این فرهنگ در ارائه خدمات به آحاد جامعه متبلور شود چراکه نتیجه این اقدام، امید آفرینی در جامعه و مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

موسی رضایی فلسفه وجودی بسیج را گذشت، ایثار، اخلاص و خدمت گزاری به هم نوعان دانست و تاکید کرد: دستیابی به تکنولوژی و فناوری‌های روز آنهم در شرایط تحریمی، نمونه بارز عزت، ایستادگی و استقلال کشورمان وهمان مقصود تفکر بسیجی است.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز همچنین گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه را بعنوان تفکری انسان ساز ضروری برشمرد و از متولیان امور بسیج در شرکت خواست با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مرتبط موجبات این مهم را فراهم کنند.

در ادامه این دیدار، مجید نادری، عضو هیات مدیره بیمه البرز و از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هم به بیان خاطره‌ای از روحیه بسیجی اسرا دردوران دفاع مقدس و پس از آن پرداخت.

در پایان این دیدار، عبدل جهانگیری، فرمانده بسیج شرکت بیمه البرز با اهدا لوح از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در راستای تقویت فعالیت‌های بسیج قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: