April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار مدیرعامل بانک مسکن با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح شد؛
کد خبر: ۴۰۵۵۲۴
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تاکید بر لزوم حمایت نظام بانکی از زائران سرزمین وحی گفت: تمامی ظرفیت‌های بانک مسکن در خدمت رفاه و آرامش زائران خواهد بود.

توسعه همکاری های مشترک با رویکرد خداپسندانه

به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ مدیرعامل بانک مسکن در این نشست بیان داشت: هدف ما علاوه بر هدایت جریان پولی کشور به سمت تولید و اشتغال، ارائه خدماتی شایسته و در خور به مردم و نیز ایجاد فضای آرام کار برای فعالان اقتصادی است.

دکتر حسینی با ارزشمند خواندن نوع فعالیت سازمان حج و زیارت در ایجاد شرایط سفر‌های معنوی هموطنان اظهار امیدواری کرد که با ایجاد زمینه‌های تعامل بانک مسکن با سازمان، فارغ از هر گونه نگاه اقتصادی، بتوان در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر بانک مسکن در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی به ویژه پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن امروز افتخار دارد که مهم‌ترین شعار دولت مردمی و دغدغه رهبر معظم انقلاب را با تمام قوا پیش برده و با تمام توان در راستای انجام این مسئولیت عظیم کنار دولت بایستد.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: این بانک در تداوم انجام رسالت خود، در تلاش است تا در قالب همکاری متقابل با سازمان حج و زیارت با ارائه بسته‌های متنوع محصولات و به کارگیری ظرفیت‌های خود، به ایجاد شرایط مناسب خدمت رسانی به زائران کمک کند.

رییس سازمان حج و زیارت نیز ضمن تقدیر از خدمات بانک مسکن، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات این سازمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های بانک مسکن به عنوان بانک تاثیرگذار در بخش مسکن بتوانند خدمات مطلوب تری به اقشار مختلف جامعه ارائه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: