کد خبر: ۴۰۵۵۴۰
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور در تبریز خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی قبل از خروج از کشور در تبریز

سردار محمدی گفت: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارز‌های دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ تبریز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبدگردان ارز‌های دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و در مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می‌توانند برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: