کد خبر: ۴۰۵۵۷۷
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
در نخستین روز از هفته بیمه و همزمان با سراسر کشور، «زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان ، به میزبانی بیمه دی به صدا درآمد.

«زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ به همت این شرکت، روز سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲، مراسم نواختن زنگ بیمه به طور نمادین و با حضور محمد کاملی نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان گلستان و مدیر بیمه دی در این استان به همراه جمعی از همکاران محترم این استان در مدرسه شهید سرافراز حبیب الله ملک بخش بهاران گرگان برگزار شد و در این مراسم اهمیت آموزش و فرهنگ سازی بیمه در مدارس و همچنین اهمیت گنجاندن مفاهیم بیمه در‌متون درسی تشریح شد.

محمد‌کاملی افزود صنعت بیمه می‌تواند با آموزش بیمه به دانش آموزان این فرهنگ را به خانواده‌ها نیز منتقل نماید که منجر به آرامش و آسایش و همچنین رفاه را برای آینده جامعه تضمین نمایید.

ایشان افزود یکی از مهترین رشته‌های بیمه برای دانش آموزان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بیمه عمر و مستمری می‌باشد که با تهیه این بیمه نامه هم بیمه شده دارای پوشش عمر و حوادث و هم پس اندازی برای آینده می‌باشد.

ایشان خاطر نشان کرد ایثار و خون شهیدان سرافراز، کشورمان را بیمه کرده و این افتخار بزرگ نسیب شرکت بیمه دی گشته که خانواده‌های معظم و معزز ایثار گران را بیمه نماید.

در ادامه مراسم و به جهت برگزاری مراسم زنگ بیمه در مدرسه‌ای که مزین به نام شهید سرافراز حبیب الله ملک بوده از برادر بزرگوار شهید تقدیر بعمل آمده است.

در این مراسم بسته‌های هدیه از سوی بیمه دی به کلیه دانش آموزان اهدا گردید و با طرح سوال با موضوع بیمه به ۳ نفر از دانش آموزان عزیز هدایائی ویژه اهدا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: