April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۳۸
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
دانشگاه اصفهان درباره حادثه خوابگاه پسرانه اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه دانشگاه اصفهان درباره حادثه خوابگاه پسرانه

دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی اسپری کردن افشانه فلفل در یکی از اتاق‌های خوابگاه پسرانه توسط ۲ دانشجو، این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و دانشجویان متخلف شناسایی شدند.

دانشگاه اصفهان بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه عمومی در کانال اطلاع رسانی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: در پی اقدام به اسپری کردن افشانه فلفل در یکی از اتاق‌های خوابگاه پسرانه توسط ۲ تن از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه اصفهان در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد شنبه ۱۱ آذر ماه که باعث ایجاد نگرانی و اعتراض تعدادی از دانشجویان آن خوابگاه شد، بلافاصله پس از بررسی موضوع، اقدامات مراقبتی انجام و ۲ دانشجوی متخلف شناسایی شدند.

بر اساس این اطلاعیه، این دانشجویان تا ساعت یک و نیم بامداد و با همکاری مدیریت حراست به اداره خوابگاه‌ها فراخوان شدند و ضمن اذعان به اقدام نامعقول خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند.

دانشگاه اصفهان در این اطلاعیه با اشاره به اینکه این دانشجویان برای طی فرایند به کمیته انضباطی دانشگاه معرفی شده اند، تصریح کرد: با هدف آگاه سازی همه دانشجویان خوابگاهی و ارایه گزارش واقعه برای پیشگیری از هرگونه شایعه و تشویش اذهان عمومی، اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه اطلاعیه‌ای در این زمینه در ابتدای صبح روز شنبه تهیه و در کانال و گروه‌های خوابگاهی منتشر کرده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به نزدیک بودن ایام منتهی به روز ۱۶ آذر و بازار داغ شایعات توسط معاندین و رسانه‌های ضدانقلاب که هرساله منتشر می‌شود لذا از عموم دانشگاهیان و خانواده‌های دانشجویان خواهشمند است درگیر شایعات فضای مجازی نشوند و اخبار را از مبادی رسمی دانشگاه دریافت کنند.

امروز مطالبی در برخی از شبکه‌های اجتماعی بویژه رسانه‌های معاند درباره حادثه خوابگاه پسرانه دانشگاه اصفهان منتشر و در آن ادعا شده بود که افراد ناشناس اقدام به انتشار گاز سمی در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه کرده اند که سبب ایجاد مشکل در سیستم تنفسی برخی از دانشجویان شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: