کد خبر: ۴۰۵۷۵۲
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم دو شرکت بیمه‌ای مشترک که بین ایران و سوریه تاسیس شده، هفته آینده بتوانند اولین بیمه‌نامه خود را صادر کنند.

صدور اولین بیمه‌نامه شرکت مشترک بیمه‌ای ایران و سوریه از هفته آینده

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان مهمان دو ساله بیمه است و توانستیم در یکی از مهم‌ترین حوزه‌های دلهره‌های مردم اقدامات خوبی را شاهد باشیم تا روز گدشته بیش از ۱۵ هزار واحد در استان‌های مختلف پرداخت صورت گرفته است و بسیار جنگیدیم تا این صندوق جایگزین روش سنتی قبل شود.

او افزود: اتفاق خوب بعدی در حوزه تکافل بود باید در رابطه با فراگیری آن تمهیدات لازم اندیشده شود. در حوزه بیمه اربعین یک مسیر نو را صنعت بیمه ایجاد کرد. در حوزه بین المللی گام‌های خوبی آغاز شد امیدواریم دو شرکت بیمه‌ای مشترک که بین ایران و سوریه تاسیس شده هفته آینده بتوانند اولین بیمه نامه خود را صادر کنند و موافقت اصولی آن‌ها رسمی صادر شده است.

او بیان کرد: مسئله اصلاح آیین نامه ۱۰۴ در خصوص سرمایه‌گذاری‌ها باید انجام می‌دادیم تا سرمایه‌گذاری صنعت مطابق نیاز انجام می‌گرفت امیدواریم بزودی بتوانیم در خصوص کروکی آنلاین خبر خوشی را داشته باشیم.

خاندوزی گفت: جهت دهی و قطب دهی حرکت ما به سمت تسهیل اقتصادی برای تولیدکنندگان و مسئله بعدی هوشمند سازی و شفافیت است.

او گفت: خبر خوش در بازار سرمایه باید به اطلاع برسانم که در هشت ماهه امسال دو برابر هشت ماهه سال گذشته عرضه اولیه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد ایران گرفتار ذینفعان است و در این بین ذینفع بروکراسی، عدم شفافیت و هوشمندی قابل توجه است و امیدواریم این مسأله تعارض منافع در بخش بیمه هم با اصلاح آیین نامه‌ها برطرف شود. مجموعه خدمت صنعت بیمه می‌تواند از حیث هوشمندسازی و سرعت خدمت دهی را افزایش دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: