May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۷۲
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
آیین رونمایی از طرح شلر شرکت بیمه البرز با حضور محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز در حاشیه سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه در مرکز همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

رونمایی از طرح شلر بیمه البرز با حضور وزیر علوم و رییس کل بیمه مرکزی

بیمه البرز از جمله شرکت‌های بیمه‌ای است که با هدف ارائه خدمات به ایرانیان راه اندازی شده است و در حال حاضر در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف ارائه خدمات با سهولت و سادگی بیشتری اقدام به راه اندازی طرح های مختلف برای سهولت مشتریان کرده است که از جمله این طرح ها، طرح شلر است.

بیمه نامه شِلِر این شرکت ترکیب نوآورانه‌ای از پوشش‌های رایج بیمه نامه حوادث انفرادی با بهره برداری از خلاقیت‌های رشته عمر و سرمایه گذاری است.

این گزارش حاکی از آن است، پرداخت کمک هزینه نگهداری در منزل یکی از ویژگی‌های متمایز بیمه نامه شلر است که برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داده است.

بر این اساس، بیمه البرز در صورت بروز نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده، کمک هزینه نگهداری در منزل به مدت ۵ سال و بصورت ماهانه به بیمه شده پرداخت می‌کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر این طرح می‌توان به پرداخت مستمری ماهانه به مدت پنجاه سال در صورت فوت ناشی از حادثه و نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، شِلِر نام گل لاله واژگون با ریشه کردی و نماد مقاومت و ایستادگی است و در ایران باستان نماد جاودانگی و حیات بوده است.

رونمایی از طرح شلر بیمه البرز با حضور وزیر علوم و رییس کل بیمه مرکزی

تهدید سرمایه با حوادث

بخش دیگری از سرمایه‌ها نیز در معرض تهدید حوادث قرار دارند. ساده‌ترین حوادث از سیل تا آتش سوزی، می‌تواند سرمایه‌هایی که در قالب اسناد، پول نقد، اوراق و... تعریف می‌شوند را یک باره از بین ببرد. اتفاقی که بار‌ها شاهد وقوع آن بوده ایم و مردم نمی‌دانند این تهدید‌ها را چگونه باید مدیریت کنند.

مدیریت سرمایه با بیمه

برای مدیریت ریسک سرمایه در مقابل حوادث گوناگون، بیمه البرز راهکاری کارآمد با استفاده از ابزار بیمه را تعریف و اعلام کرده در مورد فقدان وجوه نقد یا اسناد مالی از قبیل چک‌های مسافرتی، چک‌های بانکی، سفته و اوراق بهادار که قابل تبدیل به پول و موضوع این بیمه نامه باشند، در اثر بروزخطرات ناشی از آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل زلزله، طوفان، سرقت، دزدی یا شکست حرز و تصادف وسیله نقلیه حامل وجوه که منجر به مفقود یا از بین رفتن وجوه شود، تحت پوشش این بیمه نامه قرار می‌گیرند.

گستردگی بیمه‌ای

جامعه مخاطب این بیمه نامه محدود نیست و متقاضیان این بیمه نامه می‌توانند شرکت ها، کارخانه‌های تولیدی، بانک‌های قرض الحسنه، موسسات اعتباری، فروشگاه‌های زنجیره ای، آژانس‌های صندوق مسافرتی و... باشند، که همگی به نوعی با مساله نقدینگی و نگهداری وجوه در صندوق در طی شبانه روز و نقل و انتقال وجوه از نقطه‌ای به نقطه دیگر روبرو بوده و لذا هریک از این واحد‌های اقتصادی و بازرگانی، به منظور حفظ اموال اشخاص ثالث که به صورت امانت نزد آن‌ها قرار دارد، از این پوشش بیمه‌ای که از سوی شرکت سهامی بیمه البرز به نحو مطلوب و گسترده ارائه میشود، میتوانند بهره‌مند شوند.

سایه بیمه بر سر نقدینگی

در این نوع بیمه، پول "اسکناس یا وجوه رایج‌مملکتی‌"، سکه "به استثنای مسکوکات گرانبها"، چک بانکی و تمبرهای مالیاتی موجود در صندوق و خزانه موسسات، شرکت‌ها و بانک‌ها مادامی که در صندوق یا خزانه مذکور نگهداری می‌شود، درمقابل خط‌ر سرقت با شکستن حرز، تحت پوشش بیمه‌ای هستند. ضمنا چنانچه محل استقرار صندوق یا خزانه متعلق به بیمه‌گزار باشد، خسارات وارده به محل مورد بیمه در نتیجه سرقت یا اقدام به سرقت نیزتحت پوشش قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: