May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۰۴
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
چند روز قبل از جنگ در غزه، کماندو‌های صهیونیست از نزدیکی غزه به کرانه باختری اعزام شدند و سهام‌داران بزرگ سرمایه خود را از بورس صهیونیستی بیرون کشیده بودند.

اتفاقاتی عجیب و بدون پاسخ در «اسرائیل» قبل از حمله حماس

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که انتقال نیرو‌های کماندویی از مرز نوار غزه به شمال کرانه باختری دو روز قبل از شروع جنگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش آناتولی، او افزود: ما بر اساس اطلاعات بدست آمده حملات دقیق انجام دادیم، سربازان از این خانه به خانه دیگر و از تونل به تونل رفتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد که انتقال نیرو‌های کماندویی که ماموریت آن‌ها تقویت لشکر جنوب رژیم صهیونیستی دو روز قبل از جنگ بود به شمال کرانه باختری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی افزود: ماجرای این انتقال و همه چیز در تحقیقات عمیقی که انجام خواهیم داد، بررسی خواهد شد.

اوایل روز دوشنبه، سازمان رسمی رادیو و تلویزیون صهیونیستی انتقال دو تیم از تیپ کماندویی ارتش صهیونیستی را که مرز‌های نوار غزه را تقویت می‌کردند، به منطقه حواره در شمال کرانه باختری، تنها دو روز قبل شروع جنگ مقاومت فلسطین با صهیونیست‌ها را فاش کرد.

در همین راستا گاردین گزارش داد مقامات صهیونیست در حال بررسی ادعا‌های محققان آمریکایی هستند مبنی بر اینکه برخی از سرمایه گذاران ممکن است از قبل از طرح حماس برای حمله در ۷ اکتبر اطلاع داشته باشند و از این اطلاعات برای کسب میلیون‌ها دلار از طریق فروش کوتاه سهام رژیم صهیونیستی استفاده کرده باشند. درست قبل از حمله، فروش کوتاه اوراق بهادار رژیم صهیونیستی در بورس اوراق بهادار تل آویو (TASE) به طور چشمگیری افزایش یافت. یکی از محققان به روزنامه تلگراف گفت که غیرقابل تصور نیست که سود حاصل از این فروش کوتاه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار باشد.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که شدیدترین افزایش فروش کوتاه مدت در زمانی رخ داده است که معمولاً به دلیل تعطیلات صهیوینست‌ها فعالیت نسبتاً کمی در اراضی اشغالی وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: