کد خبر: ۴۰۵۹۳۶
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
جنرال موتورز در‌حالی‌که با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، با چالش بزرگ هدایت کسب‌و‌کار خود به عصر جدید مواجه است.

امیدواری جنرال موتورز به خودروهای برقی

مدیر ارشد مالی جنرال موتورز، پل جیکوبسون، اوایل این هفته اذعان کرد که خط تولید خودرو‌های الکتریکی فعلی این شرکت با ضرر مالی کار می‌کند. بااین‌حال، او همچنان خوش‌بین است و تاکید می‌کند که جزر‌و‌مد تا نیمه دوم سال آینده تغییر خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود خودرو‌های برقی سود بیشتری تولید کنند.

جیکوبسون در کنفرانس اخیر سرمایه‌گذاران بارکلیز، انتظارات جنرال موتورز را برای بهبود قابل‌توجه در حاشیه سود خودرو‌های برقی پیش از مالیات در سال ۲۰۲۴ نسبت به سال کنونی تشریح کرد. این رشد پیش‌بینی‌شده عمدتا به افزایش حجم تولید، همراه با برد جذاب‌تر خودرو و کاهش هزینه‌های باتری نسبت داده می‌شود. مدیر امور مالی تاکید کرد که این عوامل آماده هستند تا جنرال موتورز را تا پایان سال ۲۰۲۴ به سمت قلمروی سود متغیر مثبت، بدون احتساب هزینه‌های ثابت، سوق دهند. با نگاهی بیشتر به آینده، جنرال موتورز هدف خود را برای دستیابی به حاشیه‌های متوسط تک‌رقمی خودرو‌های برقی تا سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته است، هدفی که مزایای اعتبارات مالیاتی قانون کاهش تورم فدرال را در بر می‌گیرد. این پیش‌بینی تجدید‌نظر‌شده از پیش‌بینی قبلی شرکت در مورد حاشیه‌های تک‌رقمی کم تا متوسط قبل از در نظر گرفتن مشوق‌های مالیاتی پیشی می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: