May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۳۴
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
آریا حمیدیان دبیر اجرایی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ و مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش در گفتگو با خبرنگار پول نیوز از عوامل موفقیت نمایشگاه کیش اینوکس برنامه‌های آینده این شرکت خبر داد

نگاه ویژه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به نمایشگاه‌ها عامل معرفی بهتر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد است (+فیلم)

حمیدیان در خصوص دهمین سال برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۳ و موفقیت این رویداد گفت: دهمین سال برگزاری کیش اینوکس به لطف خداوند در یک سطح نسبتاً مطلوب و با کیفیت قابل‌قبولی البته که نظر من صرفاً شاید مهم نباشد؛ اما در مخاطبان رویداد ما تقریباً بالا ۹۰ درصد رضایت داشتیم. این یک اتفاق خیلی خوبی بود که در دهمین سال رویداد افتاد. این اتفاق زمانی محقق شد که ما توانستیم هم‌افزایی ایجاد کنیم مل اقدامی که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد انجام دادند در تشکیل یکپارچه پاویون مناطق آزاد و همین‌طور اقدامات سایر سازمان‌های حاکمیتی ما در کنار بخش خصوصی که در رویداد فعال بودند فضایی را ایجاد کند که ما بتوانیم دستاوردهای خوبی هم علاوه بر رشد کمی که داشتیم در حوزه کیفی هم به یک رشد کیفی خوبی برسیم.

 

 

وی افزود: در فصل جدید فعالیت‌های دبیرخانه نگاه حرفه‌ای که آقای دکتر عبدالملکی به بحث اهمیت نمایشگاه‌ها و رویدادهای تخصصی به‌ویژه در معرفی هر چه‌بهتر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد داشتند این یک اتفاق مبارکی است که هم‌زمان شد با آغاز فعالیت‌های ما برای برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ یعنی می‌شود گفت تقریباً از اوایل امسال که ما برنامه‌ریزی‌های کیش اینوکس را شروع کردیم هم‌زمان شد با این سیاست‌گذاری‌های جدید دبیرخانه و آن نگاه حرفه که شخص آقای دکتر عبدالملکی به موضوع نمایشگاه و اهمیت آن دارد. خوشبختانه این اتفاق طی جلساتی که با همکاران محترم ایشان داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که در رویداد کیش اینوکس هم در ادامه روندی که دبیرخانه برنامه‌ریزی کرده در طول امسال ۱۰ برنامه تدارک دید شده مثل همین رویدادی که در آن هستیم. این یکی از عوامل تأثیرگذار بالارفتن کیفیت و کمیت کیش اینوکس امسال نگاه شخص دکتر عبدالملکی به حوزه نمایشگاهی بود.

 

مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش همچنین در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت خاطرنشان کرد: مستحضر هستید در شرکت بهاران تدبیر کیش بیشتر تمرکز ما در حوزه بازار سرمایه و در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است؛ یعنی غالب رویدادهای ما تخصصی است و تقریباً ۹۰ درصد فعالیت ما متمرکز است بر این دو حوزه. الان چند سالی است که در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها متمرکز شدیم روی رفع مشکلات و چالش‌های فناورانه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان. این شرکت‌های دانش‌بنیان مستحضر هستید دودسته هستند شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآوری که هنوز به مرحله تجاری‌سازی نرسیده‌اند و شرکت‌هایی که از این مرحله عبور کردند و در فضای های‌تک و توسعه بازارهای صادراتی در حال فعالیت هستند.

 

بیشتر بخوانید: مناطق ویژه اقتصادی، تیم ملی اقتصاد بین‌الملل ایران (+فیلم)

 

وی همچنین در بخش پایانی این گفتگو گفت: ما دو رویداد پیش رویمان دقیقاً در همین حوزه هست در اولین آن که از بیست و هشتم تا سی‌ام آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت هست ما متمرکز هستیم روی شرکت‌های نوپا و نوآور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی آنجا فضایی رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم، امکان مذاکرات رودررو میان عزیزان و مسئولین و تصمیم‌گیرندگان اصلی حوزه‌های پژوهشی صنعت نفت را دارند؛ زیرا این رویداد در هفته پژوهش برگزار می‌شود و رویداد دوم که از نهم تا یازدهم بهمن‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود این بار متمرکز هستیم بر روی دسته دوم از شرکت‌ها یعنی شرکت‌هایی که به دنبال توسعه محصول، توسعه بازارهای صادراتی و معرفی فناوری‌های های‌تک هستند. این رویدادهای ما تا پایان امسال هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: