کد خبر: ۴۰۶۰۵۶
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت هدف این رژیم از عملیات در نوار غزه دستیابی به فرماندهان رده بالای حماس مانند «یحیی السنوار» و «محمد الضیف» است.

صهیونیست‌ها همچنان به دنبال طراحان عملیات ۷ اکتبر

شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات ۷ اکتبر در نوار غزه، برای آن‌ها بسیار گران تمام شده است و این عملیات سبب شده است تا اسرائیل دیگر خانه امن صهیونیست‌ها به شمار نیاید.

عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهر) جنبش حماس علیه رژیم صهیونیستی با تلفات و خسارت‌های شدیدی برای صهیونیست‌ها همراه بود. صهیونیست‌ها معتقدند که طراح این عملیات «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبس حماس) است. «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری خود گفت که هدف عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه دست‌یابی به فرماندهان رده بالای حماس همانند السنوار و الضیف است.

پیش از این «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز، از بین بردن السنوار را هدف عملیات این رژیم در نوار غزه توصیف کرده بود، عملیاتی که تا کنون به کشته شدن حدود ۱۸ هزار فلسطینی و مجروح شدن حدود ۵۰ هزار نفر منجر شده که اکثر آن‌ها را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

«مایکل کوبی» افسر سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) که روزگاری بازجوی «یحیی السنوار» در زندان‌های اسرائیل بود، به شبکه سی ان ان گفت که السنوار را بهتر از مادرش می‌شناسد و می‌داند که او تسلیم نخواهد شد.

یحیی السنوار در سال ۱۹۸۸ به اتهام قتل دو نظامی اسرائیلی و چهار خائن فلسطینی و همچنین تشکیل گروه نظامی علیه اسرائیل، به چهار بار حبس ابد محکوم شد، تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در جریان تبادل اسرا به همراه هزار فلسطینی دیگر در قبال آزادی «گلعاد شالیط» از اسارت رهایی یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: