April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۸۱
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش ماموران جنت آباد دو سارق منزل دستگیر شدند و متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس گفت: با وقوع چند فقره سرقت اموال و مدارک هویتی از منازل در محدوده "جنت آباد" و "غرب" تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۸ این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودرو پراید که متهمان به آن به محل‌های سرقت مراجعه کرده بودند را به دست بیاورند.

او بیان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبار‌های ساختمان را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف آن را اعلام کردند.

او افزود: در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و از متهمان تعدادی ساعت مچی، وسایل الکترونیکی و مدارک هویتی مسروقه کشف و همچنین خودرو متهمان توقیف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری، هر ۲ متهم به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است. تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: