April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۱۱۰
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
0
حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به کشور هندوستان با یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های تولید محصولات فولادی در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

توسعه سرمایه گذاری هند در بخش فولاد در مناطق آزاد ایران

این گروه تولیدی، حدود یازده میلیون تن تولید انواع محصولات فولادی را برعهده دارند و در حوزه تولید انرژی برق از جمله شرکت‌های معتبر و بزرگ در کشور هند محسوب می شوند.


با توجه به هزینه های پایین تولید و سهولت کسب و کار، واردات و صادرات و زیرساخت‌های مناسبی که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران از جمله منطقه آزاد چابهار وجود دارد این گروه تولیدی علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید محصولات پایین دستی فولاد در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران اعلام کردند.


حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم در این دیدار ضمن معرفی 1000 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران گفت: تعاملاتی با کشور عمان برای ایجاد منطقه آزاد مشترک در مرز عمان و یمن صورت گرفته است، که با راه‌اندازی این منطقه امکان استفاده از بازار یمن که به زودی بحث بازسازی آن آغاز خواهد شد می‌توانند با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این مناطق در زمینه تولید محصولات فولادی پایین‌دستی و صادرات به یمن از طریق منطقه آزاد مشترک بهره‌مند شوند.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: