کد خبر: ۴۰۶۱۱۱
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
مدیرعامل بیمه آسیا در جمع مدیران این شرکت، بر شناسایی و به کارگیری نیروی های انسانی متخصص و با تجربه تاکید کرد.

مسعود بادین: بیمه آسیا از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه برخوردار است

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست مدیران بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی، گفت: بیمه آسیا در حال حاضر در صنعت بیمه در وضعیت مطلوبی از لحاظ عملکرد فنی و توانمندی مالی قرار دارد و به عنوان یکی از شاخص‌های ارزشمند، از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه در سال‌های اخیر برخوردار است.

وی با تصریح مدیریت و کنترل جدی در پرداخت خسارت ها، افزود: پرداخت خسارت به حق و در زمان مقرر، یکی از مهم‌ترین وظایف و ویژگی‌های هر شرکت بیمه است و در همین راستا، بیمه آسیا با برخورداری از این ویژگی ارزشمند، توانسته است همواره در پرداخت خسارت به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور، به خوبی و به موقع عمل کند.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ادامه داد: موفقیت بیمه آسیا در عملکرد بیمه‌ای از آنجا ناشی می‌شود که ما همواره آموزش را مورد تاکید قرار داده ایم و ضروری است در کنار آموزش حضوری، از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز برای آموزش غیر حضوری بهره برداری کنیم.

مسعود بادین در ادامه این نشست، با اشاره به شناسایی و بهره مندی شایسته از نیرو‌های متخصص و با تجربه، موضوع وصول مطالبات، نگاه ویژه به فروش بیمه‌های خرد، اولویت فروش بیمه‌های زندگی و عمر و پس انداز و طراحی بیمه نامه‌های جدید را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا با حضور سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، در سالن اجتماعات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد.

در این نشست همچنین معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران مستقل، در ارتباط با فرایند‌ها و فعالیت‌های شرکت در هشت ماهه سال جاری و برنامه‌های آتی تا پایان سال، گزارش‌هایی ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: