April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۱۵۱
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
عضو شورای شهر تهران گفت: بیشترین توسعه در حمل و نقل عمومی در دوره چهارم مدیریت شهری صورت گرفته است.

بهبود کیفیت هوا با توسعه حمل و نقل عمومی

مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر گفت: توسعه حمل و نقل عمومی با توجه به کم و کاست‌هایی که در گذشته وجود داشت می‌تواند به بهبود کیفت هوا و کاهش ترافیک کمک کند.

وی با بیان اینکه بیشترین توسعه در حمل و نقل عمومی در دوره چهارم مدیریت شهری صورت گرفت، افزود: اگر آن اقدامات در گذشته صورت نمی‌گرفت امروز کسی نمی‌توانست در تهران نفس بکشد.

پیرهادی تاکید کرد: در این دوره هم نگاه توسعه به حمل و نقل عمومی وجود دارد و ایستگاه‌های مختلفی هم از سال گذشته تا امروز احداث شده است.

وی به ۲۶ کیلومتر خط مترو ایجاد شده بعد از شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای این دوره تاکنون حدود ۱۵ ایستگاه در خطوط مترو ایجاد شده و قرارداد‌های خوبی هم در این راستا منعقد شده است.

این عضو شورای شهر به بودجه خوب اختصاص داده شده شورا در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: نگاه شورای شهر به توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود کیفیت هوا و کنترل ترافیک بوده است که البته تفاهمنامه‌های خوبی هم در سفر چین امضا شده است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: قرارداد تامین ۲۵۰۰۰ تاکسی و چند هزار دستگاه اتوبوس موجب توسعه حمل و نقل عمومی در شهر خواهد شد که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: