April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۱۵۳
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
با توجه به هشدار بارش شدید باران و برف همراه با احتمال وقوع بهمن، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ١٢ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

هشدار و آماده‌باش هلال‌احمر در ۱۲ استان/ آغاز بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و بهمن در ارتفاعات

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این جمعیت در ١٢ استان در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی و احتمال بارش شدید و رگباری باران، بارش برف و احتمال سقوط بهمن خبر داد.

محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد، بارش برف در ارتفاعات کوهستانی و احتمال سقوط بهمن برای روز چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، نیمه جنوبی لرستان، زنجان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی شده است.

وی افزود: بر این اساس، با توجه به هشدار وقوع بارش شدید باران و برف همراه با احتمال وقوع بهمن، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ١٢ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی تصریح کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی به هموطنان توصیه می‌شود که نکات ایمنی لازم برای تردد در جاده‌ها و صعود‌های کوهنوردی را رعایت کرده و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، سامانه ۱۱۲، ندای امداد در صورت وقوع حوادث آماده کمک‌رسانی به هموطنان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: