April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۲۷۶
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
یک معلم آمریکایی دانش آموز مسلمان خود را که از پرچم رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده بود، تهدید به قتل کرد.

معلم آمریکایی دانش آموز مسلمان خود را تهدید به قتل کرد

بنیامین ریس، یک معلم مدرسه راهنمایی آمریکایی، دانش آموز ۱۳ ساله مسلمان خود را پس از ابراز بیزاری از پرچم رژیم صهیونیستی که او به کلاس آورده بود، تهدید به سر بریدن کرد.

شبکه سی ان ان آمریکا گزارش داد که پلیس اخیراً بنجامین ریس (۵۱ ساله) یهودی، معلم کلاس هفتم مدرسه راهنمایی در ایالت جورجیا آمریکا را به دلیل تهدید به بریدن سر دانش آموزی مسلمان دستگیر کرد. دیگر دانش‌آموزان دیده و شنیده‌اند که او بر سر دانش‌آموز مسلمان فریاد زده و به او گفته است سرش را از تنش جدا خواهد کرد.

گزارش حادثه صادر شده از سوی مقامات حاکی از آن است که تهدید در ۱۶ آذر رخ داده است و معلم به ۳ دانش آموز دختر نیز توهین کرده است. با این وجود رسانه‌های محلی گزارش دادند که این معلم با قرار وثیقه ۷۵۰۰ دلاری آزاد شده است.

معاون این مدرسه نیز فیلمی را در اختیار دارد که ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد ریس فریاد می‌زند و به کلاس درس خود بازمی‌گردد، اما صدا ندارد. با ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از ۷ اکتبر گذشته، موارد هدف قرار دادن مسلمانان و حامیان فلسطینی‌ها در آمریکا افزایش یافته است.

آزکا محمود، مدیر اجرایی CAIR (شورای روابط آمریکایی-اسلامی) در مصاحبه‌ای با سی ان ان گفت: «ما از اقدام سریع علیه بنجامین ریس از جمله اتهامات و دستگیری در ارتباط با تهدید‌های وحشتناکی که گفته می‌شود او به یک کودک کرده است، استقبال می‌کنیم.»

پیش از این نیز یک کودک ۶ ساله فلسطینی در آمریکا به جرم اینکه از یک خانواده فلسطینی و مسلمان است، بدست صهیونیست‌های آمریکایی سر بردیده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: