April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۳۱۳
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
شرکت Agility Robotics یک ویدیوی نمایشی از یکی از ربات‌های دیجیتال ارتقاء یافته با هوش مصنوعی خود را به اشتراک گذاشته است.

تولید رباتی مخزن‌دار با قابلیت فهم زبان انسان و اجرای دستورات با هوش مصنوعی

شرکت Agility Robotics ربات مخزن‌دار دوپایی را به نمایش گذاشته است که می‌تواند یک کار تا حدی دشوار را بدون کنترل مستقیم انسان یا راهنمایی دقیق، انجام دهد.

این ربات در این کلیپ به آرامی، اما با موفقیت دستور «جعبه‌ای را که رنگ شمشیر نوری دارث ویدر روی آن است را بردارید و به بلندترین مخزن ردیف اول ببرید» تفسیر و اجرا می‌کند.

این شرکت نسخه نمایشی را به عنوان نگاهی اجمالی به این که چگونه مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) می‌توانند ماشین‌های انسانی خود را تقویت کنند، ارائه کرده و خاطرنشان می‌کند که این یک تناسب طبیعی بوده و Digit «تجسم فیزیکی هوش مصنوعی» است.

براس ولاگاپودی، معاون نوآوری و معمار ارشد Agility Robotics، در این کلیپ توضیح داد: ما یک فضای آزمایشی حاوی مجموعه‌ای از برج‌های شماره‌دار با ارتفاع چندگانه و همچنین سه جعبه با ویژگی‌های شناسایی متعدد ایجاد کردیم. اطلاعاتی در مورد این محیط ارائه شده اند، اما هیچ اطلاعات خاصی در مورد وظایف آن به او داده نشد؛ بلکه صرفاً دستورات زبان طبیعی با پیچیدگی‌های مختلف به او داده شد تا ببینیم آیا می‌تواند آن‌ها را اجرا کند یا خیر.

شرکت Agility Robotics می‌گوید که این نسخه آزمایشی را ایجاد کرده است تا نشان دهد چگونه می‌توان ربات‌ها را همه‌کاره‌تر و سریع‌تر کرد.

این شرکت در حال ساخت کارخانه‌ای در اورگان برای تولید ۱۰۰۰۰ ربات انسان نما در سال است و همچنین قراردادی را با خرده فروش آمازون برای آزمایش Digit در یکی از تاسیسات منطقه سیاتل امضا کرده است.

منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: