April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۳۵۵
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
رسانه‌ها از نبرد شدید میان مبارزان فلسطینی و نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر می‌دهند.

نبرد شدید در جنوب نوار غزه/ اعلام رسمی هلاکت ۴۵۸ نظامی صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت چهار نظامی دیگر خود در نبرد‌های جاری در نوار غزه خبر داد.

با هلاکت این چهار نظامی، شمار کشته‌های اعلام شده ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به ۴۵۸ کشته افزایش یافت که ۱۲۶ نفر از آن‌ها در درگیری‌های زمینی کشته شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسراییل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند با آماری که در لیست بیمارستان‌ها ثبت می‌شود، وجود دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین از زخمی شدن یکی از نیرو‌های ویژه این رژیم در جنوب باریکه غزه خبرداد و حال وی را وخیم اعلام کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که شماری از نظامیانی که در نبرد‌های نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم، در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: