April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۴۷۰
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
رئیس شورای شهر تهران در خصوص تصویب قیمت بلیت متروی پرند در هیئت تطبیق فرمانداری گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی اعلام نشده است.

فرمانداری نرخ بلیت مترو پرند را اعلام نکرده است

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز -۲۸ آذرماه- تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ بررسی خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت روز حمل و نقل، نطق پیش از دستور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل قرائت خواهد شد و یک فوریت نیز در خصوص مباحث و جابجایی‌های داخلی و همچنین یک یا دو اساسنامه بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود، خاطرنشان کرد: هنوز تعداد وسایل حمل و نقل عمومی کافی نیست، زیرا در ۱۰ سال گذشته اتوبوسی خریداری نشده است. سال گذشته هم تولیدکنندگان به دلیل تعطیلی سال‌های اخیر نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کنند. امیدواریم امسال به قول خود عمل کنند و البته اتوبوس‌های خارجی نیز سریعتر وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دوست دارند تصمیم بگیرند و از کار خبری نیست، در حالی که بهتر است اهل عمل باشند، یادآور شد: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس سهم شهرداری را دریافت کردند، اما ۱۷۴ دستگاه اتوبوس تحویل دادند. البته می‌دانیم وزیر کشور کار خود را می‌کند، اما سهم‌خواهی برخی افراد اجازه نمی‌دهد که امور پیش برود.

چمران با اشاره به مسائل ترافیکی سرای ایرانی، گفت: ترافیک شنبه تا چهارشنبه معمولی است، اما پنج‌شنبه و جمعه ترافیک سنگین است که از شهردار منطقه خواسته‌ایم با همکاری پلیس در این مورد چاره‌اندیشی کند. برای مثال درخواست کرده ایم که در تبلیغات، مردم را برای حضور شنبه تا چهارشنبه دعوت کنند.

وی در خصوص تصویب قیمت بلیت متروی پرند در هیئت تطبیق فرمانداری، یادآور شد: هنوز در این خصوص تصمیمی اعلام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: