May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۴۸۴
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
دومین همایش و کنفرانس پتروتک با دستاوردهای مهمی آغاز شد؛ از جمله این دستاوردها می‌توان به اجرای ساخت کول باکس، رونمایی از طرح بیمه مسئولیت کالا و امضای چند تفاهم‌نامه اشاره کرد.

از رونمایی طرح بیمه مسئولیت کالا تا آغاز ساخت کول باکس

نوآوری رمز تمایز و برتری در بازار رقابت است و یکی از سریع‌ترین، مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین ورودی‌های نوآوری، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی از جمله افراد خلاق، متخصصان، مخترعین، دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های تولیدی بزرگ و متوسط  است. وزارت نفت به‌عنوان دستگاهی پیشرو در عرصه بومی‌سازی فناوری، توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری صنعت نفت را همواره در دستور کار قرار داده است.

به همین جهت در دومین سال برگزاری همایش و کنفرانس پتروتک تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید مانند:

 

 رونمایی از طرح بیمه مسئولیت کالا میان صندوق بیمه پژوهشگاه صنعت نفت و بیمه اتکایی تهران رواک.

 

امضای تفاهم‌نامه اجرایی گشایش اعتبار اسناد ریالی داخلی در صنعت نفت به صندوق بیمه پژوهش و فناوری صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران شرکت ملی نفت ایران.

 

امضای قرارداد ساخت بار اول جریان‌سنج چند فازی میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت فناوران فرا سنجش شریف

 

 

امضای قرارداد ساخت بار اول آشکارساز شعله در UV , IR میان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت آسااترس لیان 

 

امضای قرارداد ساخت بار اول روتور SGT400 توربین سالزر SV میان شرکت لوله و مخابرات نفت ایران  و توسعه ماشین ایرسا

 

امضای قرارداد ساخت و توسعه دانش فنی و تجاری‌سازی روغن‌های سنتزی و گریس‌های خاص میان پژوهشگاه صنعت نفت  و شرکت صنایع شیمیایی حلال پویان اراک و شرکت پتروساخت چهل‌ستون

 

بیشتر بخوانید:

نگاه ما باید به سمت بهره‌وری در صنعت نفت باشد (+فیلم)

 

همچنین پایان‌بخش این مراسم افتتاح خط تولید کول باکس توسط مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بود، ایشان پیش از افتتاح درباره این خط تولید گفت: خوشحال هستم که در این همایش بسیار مهم آغاز عملیات اجرای با شرکت هیلاویس که یکی از شرکت‌های مهم و دانش‌بنیان در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان کشور است اعلام بکنم و همان‌طور که استحضار دارید هیلاویس یکی قطعات مهم پالایشگاه هست و ما خوشحال هستیم که این توانمندی در داخل کشور وجود دارد که بتوانند این کالای بسیار باارزش را در داخل بومی‌سازی کنیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم. قطعاً با تولید این محصول دیگر نیازی به خارج نخواهیم داشت و شرکت ملی گاز هم به‌عنوان یکی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت افتخار این را دارد که بتواند از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند. من آغاز ساخت این کول باکس و این تجهیز بسیار مهم در صنعت گاز کشور را اعلام می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: