کد خبر: ۴۰۶۷۶۴
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک است.

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روز‌های اخیر روبه‌رو بوده است.

علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روز‌های آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.

مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: