کد خبر: ۴۰۶۸۰۷
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت با کمک هیات امنای ارزی تاکنون ۲ هزار دستگاه حلزون به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار داده است و انتظار کاشت حلزون صفر شد.

صف انتظار کاشت حلزون به صفر رسید

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در همایش تبیین جایگاه خدمات ماندگار در نظام سلامت کشور و آیین نکوداشت زنده یاد دکتر شیبانی بنیانگذار هیات امنای صرفه جویی ارزی گفت: هیئت امنای صرفه جویی ارزی یک نهاد انقلابی است و این نهاد به عنوان یک بازوی قوی در تحریم کمک حال نظام سلامت است.

وی افزود: با اقدامات این نهاد اعزام بیماران به خارج از کشور جهت درمان بر طرف شده است. تشکیل این نهاد در مجلس به عنوان یک نهاد غیر دولتی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت با کمک هیات امنای ارزی تاکنون ۲ هزار دستگاه حلزون بصورت رایگان در اختیار کودکان قرار داده است و انتظار کاشت حلزون صفر شد.

وی تاکید کرد: باتری‌های قلبی، پروتز حلزون و ۲۰۰ میلیون دز واکسن کرونا در دوران کویید ۱۹ توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی وارد کشور شده و همچنین لیست انتظار برای کاشت حلزون برداشته شده است.

وزیر بهداشت افزود: ۲۸۰ دستگاه سرمایه سنگین توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: