April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۹۲۱
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
یک منبع آگاه لو داده که از قابلیت‌های جدید گلکسی S24 قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

پنج ویژگی مهم گلکسی S24 فاش شد

هرچه به معرفی سری گلکسی S۲۴ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این خانواده فاش می‌شود. حالا یک منبع آگاه اطلاعاتی را لو داده که ظاهراً مربوط به بازاریابی این محصولات است و از وجود قابلیت‌های جدید ازجمله قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در خانواده گلکسی S۲۴ خبر می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها مشابه Magic Eraser در گوشی‌های پیکسل گوگل است.

کاربری در شبکه اجتماعی ایکس به نام MysteryLupin تصویری را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد مربوط به بازاریابی سری گلکسی S۲۴ است. در این فایل به قابلیت Live Translate (ترجمه زنده) تماس‌ها با هوش مصنوعی اشاره شده که پیش‌تر در گزارش‌ها دیده شده بود.

افزون‌براین، به قابلیت Nightography Zoom اشاره شده است که در هنگام زوم‌کردن در تصاویری که نور کمی دارند، کیفیت بهتری را فراهم می‌کند. درحال‌حاضر اگرچه گوشی‌های سامسونگ لنز تله‌فوتو دارند، اما گاهی اوقات در محیط‌های کم‌نور از این دوربین استفاده نمی‌کنند. حالا این قابلیت جدید می‌تواند این مشکل را تا حدی برطرف کند.

هوش مصنوعی مولد برای ویرایش تصاویر در سری گلکسی S۲۴
یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های سری گلکسی S۲۴ ظاهراً Generative Edit نام دارد که سامسونگ می‌گوید امکان حرکت‌دادن یا حذف اشیا را فراهم می‌کند. به‌علاوه، با این ویژگی می‌توانید فضا‌های خالی را پر کنید؛ اما برای استفاده از آن به اکانت سامسونگ و اتصال اینترنت نیاز دارید. این ویژگی شباهت‌های زیادی به قابلیت‌های موجود در سری پیکسل گوگل دارد.

در این فایل به ویژگی High Resolution هم اشاره شده است که در توضیحات آن صرفاً از دوربین قدرتمند این خانواده نام می‌برد و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. همچنین در این فایل از Screen Display نام برده شده است که به افزایش روشنایی نمایشگر و تخت‌ترشدن صفحه‌نمایش اشاره دارد.

در روز‌های اخیر شاهد افشای رندر‌های جدیدی از سری گلکسی S۲۴ بودیم و همچنین با قیمت این محصولات آشنا شدیم. خانواده جدید پرچمداران سامسونگ احتمالاً در ۲۷ دی‌ماه معرفی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: