May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۹۷۱
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
0
پارچه های زیادی می توانند به عنوان بهترین پارچه برای مانتو اداری استفاده شوند که در ادامه مقاله آن ها را به شما معرفی می کنیم.

برای دوخت مانتو شلوار اداری باید حتما از پارچه های مناسب و مخصوص استفاده شود تا هم راحتی کارمندان تامین شود، هم طول عمر مانتو اداری بالا باشد. پارچه های زیادی برای مانتو اداری مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. شناخت بهترین پارچه برای مانتو اداری شیک به شما این امکان را می دهد تا در هنگام خرید مانتوهای اداری به دنبال مانتوهای مناسب با پارچه های باکیفیت باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین مدل پارچه مناسب برای دوخت مانتو شلوار اداری را به شما معرفی کنیم.

بهترین پارچه برای مانتو اداری

بهترین پارچه برای مانتو اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مانتو شلوار اداری از جمله لباس های پرفروش در بازار ایران هستند. خانم های شاغل باید مدت زمان زیادی از این مانتوها استفاده کنند و قطعا راحتی و کیفیت مانتوها برای آن ها در اولویت است. پارچه ای که برای دوخت مانتو اداری مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از مهم ترین عواملی است که روی راحتی و کیفیت آن تاثیر می گذارد.

پارچه مانتو شلوار اداری باید قابلیت چروک پذیری پایینی داشته باشد. چرا که قرار است بانوان مدت زمان زیادی از آن استفاده کنند. عدم پرز گرفتن و یا لکه پذیری پایین نیز از جمله ویژگی های بهترین پارچه برای مانتو اداری محسوب می شوند. مانتوهای اداری باید با پارچه هایی دوخته شوند که قابلیت ایستایی خوبی دارند. در غیر این صورت حتی با بهترین دوخت در تن بانوان زیبا جلوه نخواهند کرد.

بهترین پارچه برای مانتو اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

معرفی چند مدل پارچه برای دوخت مانتو شلوار اداری

حال که با ویژگی های مهم بهترین پارچه برای مانتو اداری آشنا شدید نوبت به آن رسیده که چند مدل از بهترین پارچه هایی که برای دوخت مانتو اداری مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی کنیم. این پارچه ها در حال حاضر به وفور برای دوخت بهترین مانتو شلوار اداری جدید مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین کیفیت و متناسب بودن آن ها برای دوخت این مانتو شلوارها تضمین شده است.

· پارچه فیونا

یکی از بهترین پارچه هایی که می تواند برای مانتو اداری مورد استفاده قرار گیرد، پارچه فیونا است. این پارچه در گروه باکیفیت ترین پارچه های اداری قرار می گیرد. خاصیت کشسانی خوب این پارچه راحتی کارمندان را تضمین می کند. تن خور مانتو شلوارهای اداری با پارچه فیونا بسیار راحت و شیک است. مانتوهای دوخته شده با این پارچه ها با چند بار شستشو به راحتی ظاهر خودشان را از دست نمی دهند. به همین خاطر می توان این پارچه ها را به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارند برای دوخت انواع لباس کار مورد استفاده قرار داد.

· بزیاق ترک

بزیاق ترک یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری است. این پارچه دارای بافت ریز، جنس بسیار عالی و با دوام است. پارچه بزیاق ترک هم مانند پارچه فیونا دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی است. ثبات رنگ این پارچه مهم ترین مشخصه آن است. به همین خاطر اگر حتی به صورت مدوام آن را شستشو دهید نیازی به نگرانی برای از دادن کیفیت این پارچه نخواهید داشت. این پارچه بسیار کم پرز بوده و حتی تا چندین سال نیازی نیست نگران پرز گرفتن آن باشید.

· پارچه ویگاس

پارچه ویگاس یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری است. لطافت این پارچه ها و کشسانی آن ها شما را شگفت زده می کند. تنوع رنگ پارچه ویگاس بالاست و می توان آن را در 12 رنگ مختلف برای دوخت مانتو اداری مورد استفاده قرار داد. پارچه ویگاس ترک از بهترین کیفیت برخوردار بوده و می تواند برای دوخت مانتو شلوارهای اداری خوش فرم مورد استفاده قرار گیرد. پارچه ویگاس دارای 75 درصد نخ است و به راحتی پرز نمی گیرد.

· کرپ ترک

کرپ ترک یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو شلوار اداری است. جنس پارچه کرپ بسیار با دوام است و مقاومت بالایی دارد. فرم پذیری این پارچه بسیار عالی بوده و زیبایی مانتو شلوار اداری را چندین برابر می کند. افرادی که به دنبال یک لباس با نوع بافت خاص هستند، می توانند این پارچه را انتخاب کنند. کرپ دارای قابلیت شستشوی بسیار خوبی است و اگر پس از هر بار شستشو آن را اتو کنید یک مانتو اداری تمیز و خوش فرم خواهید داشت.

· پارچه فلورا

بهترین پارچه برای مانتو اداری پارچه فلورا است. این پارچه در بازار کشور ایران قیمت بسیار مناسبی دارد و همین موضوع باعث شده تا مانتو شلوارهای اداری دوخته شده با این پارچه نیز قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشند. پارچه فلورا بدون آبرفت و پرزدهی است. ایستایی خوب این پارچه در تن کارمندان باعث می شود تا زیبایی استایل کارمندان حفظ شود. با این حال بافت این پارچه کمی زبرمانند است و نسبت به پارچه های لطیف کمی بافت متفاوتی دارند. ولی خیالتان از بابت این پارچه راحت باشد. به ویژه اینکه دارای بافت نازکی است و می تواند در فصول گرم سال نیز مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی چند مدل پارچه برای دوخت مانتو شلوار اداری

خرید بهترین مانتو اداری دوخته شده با پارچه مرغوب

پارچه هایی که معرفی کردیم هر کدام دارای درجه کیفیت های متفاوتی اند. بنابراین اگر قصد خرید مانتو اداری باکیفیت را دارید، باید حتما به سراغ فروشگاهی بروید که مطمئن باشید از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو شلوار اداری استفاده می کند. مجموعه تولیدی مانتو طاعتی، بهترین مانتو شلوار اداری را با پارچه های مرغوب و درجه 1 تولید می کند تا کارمندان با پوشش مناسب و درخور شان خودشان را داشته باشند. از این رو می توانید برای خرید بهترین مانتو شلوار اداری به سایت فروشگاه طاعتی مراجعه کنید و بهترین پوشاک اداری را سفارش دهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: