کد خبر: ۴۰۷۰۱۱
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
قرارداد احداث بیش از ۳۱۳ هزار و۶۷۷ واحد مسکونی در قالب ۴۸هزار و ۲۴۹ پروژه از ابتدای طرح نهضت ملی تا ششم دی ماه سال جاری، در بانک مسکن منعقد شده است.

تامین مالی ساخت بیش از ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی

به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: تاکنون بانک مسکن مبلغ ۷۰۱ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲۹۸ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی پرداخت کرده که ۳۷ درصد آن مربوط به خودمالکان است.

دکترحسینی این اقدام بانک مسکن را در راستای اجرای سیاست‌های دولت درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه برشمرد و گفت:تا ششم دی ماه سال جاری تعداد ۷۹ هزار و ۳۰۷ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده اند که ۸۵ درصد آن سهم خود مالکان است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح نهضت ملی در استان‌ها یادآور شد: علاوه بر تهران، استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس تامین مالی ساخت بیشترین تعداد پروژه‌ها را دارند به طوری که بانک مسکن در هرکدام از این استان‌ها برای ساخت بیش از دو هزار و ۶۰۰ پروژه قرارداد امضا کرده است.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت‌های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق‌تر از قبل عمل کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: