April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۰۹۲
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش در ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ خبرداد.

پرونده چای دبش در مرحله تحقیقات مقدماتی/ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان قتل مهرجویی ۱۹ دی برگزار می‌شود

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در اهمیت مقام و منزلت این بانوی اول جهان اسلام همین بس است که پیامبر (ص) با عناوین مختلف جایگاه والای ایشان را در مسیر حرکت عالم اسلام تبیین فرمودند. این روز فرصتی برای قدردانی از عموم مادران و بانوانی ایرانی است که نسل آماده به حضور در عرصه‌های مختلف را پرورش می‌دهند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) نیز مظهر اعتماد مردم به حاکمیت اسلامی بود. آرمان ایشان برای تحقق عدالت همچنان باید سرلوحه اقدامات مسوولان باشد.

ستایشی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در مورد فساد چای دبش، دولت گفته ۶۰ مدیر متخلف برکنار شده، چه تعدادی از آن‌ها به قوه قضاییه معرفی شده‌اند؟ گفت: این پرونده فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی است و آنچه مطلع شدم این است که بازپرس محترم از مبادی ذی ربط استعلامات لازم را به‌عمل آورده، اما از نتیجه استعلامات اطلاع ندارم. ان شاءالله نتیجه آن حاصل شد، اطلاع رسانی می‌کنم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش گفت: اکنون پرونده با تکمیل تحقیقات و دریافت آخرین دفاع و صدور قرار تأمین با صدور کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است.

وی گفت: پیرو تاکید و دستور رئیس قوه قضاییه این پرونده در عین سرعت و توجه ویژه به مولفه‌های دقت و صحت انجام شود و اکنون در کمتر از دو ماه کیفرخواست پرونده صادر شده است.

ستایشی اظهار کرد: اکنون پرونده در دادگاه کیفری یک استان البرز قرار دارد و اولین جلسه رسیدگی به این پرونده روز ۱۹ دی سال جاری برگزار خواهد شد و بعد از برگزاری در حدود مقررات اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره قطعی تلفن‌های زندان اوین در بند بانوان از چهارشنبه تا جمعه گفت: انتظام امور کیفری بر عهده همان سازمان است و اینطور مقرر شده و فعلا اینگونه است، اما موضوع را منعکس می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: