April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۷۷
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
0
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی: سرمایه مردم در طول عمرشان جمع آوری و منجر به تشکیل سامانه بزرگی به اسم سازمان تامین اجتماعی شده تا امروز سرمایه گذاری بکنند و در آینده بتوانند استفاده کنند.

سرمایه مردم در طول عمرشان جمع آوری و منجر به تشکیل سامانه بزرگی به اسم سازمان تامین اجتماعی شده است

دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: امشب شب خوبی برای من بود به خاطر اینکه ما با تعداد زیادی از شرکتهای خودمان به یک همکاری خیلی خوب برسیم. اینکه در کنار هم باشیم هم هدف است هم راهبرد و هم یک تکلیف بزرگ است. اگر ما نتوانیم در کنار هم به یک وحدت برسیم از نظر سرمایه، اقداماتمان و توانمندی‌هایمان، بسیاری از فرصتهای خود را از دست میدهیم. امروزه زمانی است که فرصتها خیلی سخت به دست می‌آید و خیلی ارزان از دست می‌روند.

 

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: شرکتها امروز جمع شدند تا با هم رایزنی کنند و سرمایه های خود را یک جا متمرکز کنند تا بتوانند منابع زیادی را ایجاد کنند برای اتفاقاتی که در آینده اتفاق می‌افتد. این توفیق را بانک رفاه داشت تا این کار را انجام دهد اما این فرصت به راحتی به دست نمی‌آید و بانک رفاه هم باید زیرساخت‌های خود را تکمیل کند. می‌بایست افزایش سرمایه بدهد، میبایست جایگاه خود را به گونه‌ای تغییر بدهد که مورد پذیرش همه باشد و توانست این کار را انجام دهد و توانسته است در حوزه اقتصاد ماننده یک نخ تسبیح میان شرکای بزرگ ما که همه صندوق ها هستند عمل بکند و ما را به یک وحدتی از نظر ریالی، منابع و فرصت‌های سرمایه گذاری برساند.

 

 

عسگریان در ادامه تاکید کرد: این در واقع سرمایه مردم، کارگران و بازنشستگان است که در طول عمرشان جمع آوری و منجر به تشکیل سامانه بزرگی به اسم سازمان تامین اجتماعی شده است تا امروز سرمایه گذاری بکنند و در آینده بتوانند استفاده کنند. این سرمایه هم سرمایه حلالی است، هم امانت بسیار بزرگی است. همانطور که گفتم 80 درصد جمعیت خانواده ما حداقل بگیر هستند. در نهایت ما باید به نقطه‌ای برسیم که صندوق سالها پایدار باشد و بتواند نسلها را به همدیگر متصل کند.

 

نشست مشترک شرکت های تابعه شستا و بانک رفاه سه شنبه پنجم دی ماه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل حوزه وزارتی ، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و ‫ اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ، پیرامون هم افزایی گردش مالی فی مابین بانک رفاه و شرکت های تابعه شستا برگزارشد.

 

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: