April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۸۰
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
مدیرعامل گروه صنعتی بارز بااعلام اینکه تفاهمنامه‌هایی با بانک رفاه داشتیم از امضای تفاهمنامه انتشار اوراق سپرده خاص به مبلغ هزار میلیارد تومان بین بانک رفاه و گروه صنعتی بارز خبر داد.

امضای تفاهمنامه هزار میلیارد تومانی بین گروه صنعتی بارز و بانک رفاه

جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز در نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز دارای چند شرکت زیر مجموعه با عناوین بارز کرمان، بارز کردستان، بارز لرستان و سیرجان است، گفت:  مجموعه صنعت تایر به دلیل قیمت گذاری دستوری در شرایط سخت نقدینگی قرار گرفته و تفاهمنامه امضا شده در این نشست به ما در تامین منابع مورد نیاز چه در حوزه تامین منابع سرمایه در گردش و چه در حوزه پروژه کمک می کند.

 

 

مدیرعامل گروه صنعتی بارز  در ادامه با اعلام اینکه تفاهمنامه‌هایی با بانک رفاه داشتیم و به زودی این تفاهمنامه ها را اجرایی خواهیم کرد، افزود: یکی از این تفاهمنامه ها انتشار اوراق سپرده خاص است که حدود هزار میلیارد تومان توافق کردیم و در مراحل نهایی است؛ در بحث واردات و تامین ارز هم با بانک رفاه توافق کردیم ؛ در بخش تامین سرمایه در گردش نیز قرار شد بخش عمده ای از گردش مالی ما در بانک رفاه باشد و یک همکاری متقابلی داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: بانک رفاه کارگران در خدمت تحقق شعار سال (+فیلم)

 

نشست مشترک شرکت های تابعه شستا و بانک رفاه سه شنبه پنجم دی ماه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل حوزه وزارتی ، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و ‫ اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ، پیرامون هم افزایی گردش مالی فی مابین بانک رفاه و شرکت های تابعه شستا برگزارشد.

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: