April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۸۸
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
عارف نوروزی در حاشیه مراسم هم‌افزایی بانک رفاه و شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی (شستا) با اشاره به تفاهم‌نامه این شرکت با بانک رفاه کارگران بر همکاری این دو نهاد تأکید کرد

شستا یکی از شرکت‌های شاخص در بازار سرمایه است

نوروزی گفت: شستا یک هلدینگ چندرشته‌ایی است از هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور است. حدود ۱۰ هلدینگ و در حدود ۱۶۳ شرکت مدیریتی و در نزدیک به ۱۴۰ شرکت هم سهام‌دار است. مجموعاً شرکت شستا بورسی است و الان با ارزش بازار حدود ۲۱۴ میلیارد تومان در بازار بورس یکی از شرکت‌های شاخص بازار بورس است.

 

 

وی افزود: ما یک مجموعه اقتصادی بزرگ چندرشته‌ای نیازمند این هستیم که با یک بانکی که به ما خدمات ویژه می‌دهد کار بکنیم حساب‌هایمان در این بانک متمرکز بکنیم از ظرفیت‌های بانک برای تأمین مالی استفاده کنیم؛ بنابراین با برادر عزیزم دکتر للِه گانی پس از یکی دو جلسه هماهنگی که با همدیگر داشتیم و ضرورت هم‌افزایی بین بانک و شستا که هر دو تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی هست این جلسه شکل گرفت، تفاهم‌نامه‌ای بین ما امضا شد. برای مجموعه فعالیت‌ها و خدماتی که بانک می‌تواند به شرکت‌ها و هلدینگ‌های سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند ارائه دهد ما دریافت خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شستا همچنین خاطرنشان کرد: مجموع پروژه‌هایی که ما در شستا داریم نیازهایی که برای تأمین مالی داریم، مسائلی که برای توجه همکارانمان داریم مثل تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه برای ارائه به کارکنانمان یک بسته بسیار مناسبی است برای همکاری البته این همکاری در گذشته وجود داشته و الان پررنگ‌تر و برجسته‌تر شده و در ادامه می‌تواند نتایج مطلوبی را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: شستا ظرفیت های پولی و مالی خود و شرکت های تابعه اش را در اختیار بانک رفاه قرار دهد (+فیلم)

 

گفتنی است نشست مشترک شرکت‌های تابعه شستا و بانک رفاه سه‌شنبه پنجم دی‌ماه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، پیرامون هم‌افزایی گردش مالی فی‌مابین بانک رفاه و شرکت‌های تابعه شستا برگزار شد.

 

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تأکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: