April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۲۴۳
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا به امروز اراضی ۱۱۶هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهر به کارخانجات کشور تحویل داده شده است.

تحویل اراضی ۱۱۶ هزار واحد مسکونی برای کارکنان صنایع کشور

محمد بلوردی معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرحی که موسوم شده به صنعت شهر شرایطی را فراهم می‌کند تا کارکنان و کارگران صنایع کشور صاحب خانه شوند و این طرح تنها مربوط به شهرک‌های صنعتی نیست و تمام کارخانجات و صنایع کشور که تعداد زیادی نیرو داشته باشند را شامل می‌شود.

به گفته وی در این طرح ابتدا کارخانجات از طریق مشاورانی که انتخاب شده‌اند اقدام به جانمایی می‌کنند و مکان‌های مناسب را برای ساخت این واحد‌ها به مجری این طرح معرفی می‌کنند.

او می‌گوید: اجرای این طرح لزوما کنار صنایع نیست بلکه این مکان‌ها باید حتما باید شرایط ایده آل را داشته باشند و برای اجرای این طرح باید به طور قطع نقاط مناسبی جهت ساخت انتخاب شود.

بلوردی بیان کرد: اجرای این طرح با کمک مدیران و خود کارگران ساخته می‌شود و تاکنون در شهر‌های مختلف ساخت این پروژه کلید زده شده است.

وی تاکید کرد: تا به امروز زمین ۱۱۶هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: