April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۲۸۴
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
0
نشست مشترک شرکت‌های تابعه شستا و بانک رفاه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، پیرامون هم‌افزایی گردش مالی فی‌مابین بانک رفاه و شرکت‌های تابعه شستا برگزار شد.

بانک رفاه کارگران در مسیر هم‌افزایی (+فیلم)

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این نشست گفت: بعضاً شرکت‌ها گلایه‌مند بودند که ما داریم به سمت بانک رفاه می‌آییم؛ اما بانک رفاه پاسخگو نیست. درست است که عزیزان رد وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت محترم شستا تأکید می‌کنند بر این که به سمت بانک رفاه تشریف بیاورید؛ ولی ما هم خود را ملزم می‌دانیم که بهترین خدمات را ارائه بدهیم. همکاران ما در بانک رفاه کارگران خود را ملزم می‌دانند که حتماً همراهی جدی‌ای داشته باشند.

 

 

علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی  نیز در افتتاحیه این مراسم برگزاری این جلسات را تکلیف دانست و گفت: آقای للِه گانی گفتند تفاهم‌نامه اساساً اما ما خلق شدیم برای همین کار. این یک تکلیف اداری، انسانی، الهی و میدانی ماست یعنی اگر شما بازنشستگان را از ما منفک کنید و کارگران را منفک کنید دیگر فلسفه وجودی نداریم برای حضور در این جلسه. اگر آقای للِه گانی از شرکت‌های بیرونی دعوت کرده بودند که ما قرار است این شرکت‌ها را دعوت کنیم برای مراسم گلریزانی برای بهزیستی من شکل دیگری رفتار می‌کردم؛ اما اینجا تکلیف اداری ماست.

 

همچنین میرهاشم موسوی با اشاره به برگزاری دومین جلسه هم‌افزایی بانک رفاه گفت: این جلسه دوم بانک رفاه هست در راستای هم‌افزایی، این فرصتی است برای تقویت حوزه کسب‌وکار و تولید کشور و اقتصاد در عرصه‌های مختلف که البته تشکر ویژه به‌خاطر اینکه این فرصت برای مجموعه‌های خودمان که بایستی در اولویت قرار بگیرند را آقای للِه گانی قرار دادند. امیدوارم که این جلسه آغاز خوبی باشد و بتوانیم از ظرفیتی که در این نشست در قالب هم‌افزایی فراهم می‌شود را استفاده کنیم.

 

بیشتر بخوانید: بانک رفاه کارگران در خدمت تحقق شعار سال (+فیلم)

 

همچنین در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تأکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: