April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۳۳۴
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب استان و توسعه سواحل مکران در شرق استان به عنوان دو بال توسعه ای هرمزگان هستند.

منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد عبادی زاده در بازدید از این منطقه اقتصادی افزود: چهار سال گذشته سفری به پارسیان و منطقه ویژه داشتم، امروز که مجددا به منطقه ویژه آمده ام تغییرات گسترده و رشد قابل توجهی را می‌بینیم که این امر حاصل تلاش و زحمات مدیران این مجموعه است.


وی عنوان کرد: با راه اندازی و تکمیل بندر پارسیان در آینده نزدیک شاهد ایجاد دو بندر بزرگ هم سطح بندر شهید رجایی در هرمزگان و کشور خواهیم بود که می‌تواند نقش موثری در مبادلات تجاری و اقتصادی کشور ایفا کند.
وی افزود: جامعه محلی، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و یکی از نقاطی که جامعه محلی را می‌توان به آن نزدیک کرد؛ بخش‌های مولد است. در این زمینه بانک اطلاعاتی از افراد فاقد اشتغال آماده شود و این افراد در آن بانک ساماندهی شوند.
به گفته نماینده، ولی فقیه در هرمزگان، نقش شرکت‌های دانش بنیان یک نقش کم نظیراست و ارتباط هرچه بیشتر با این شرکت‌ها باعث توسعه منطقه ویژه می‌شود.
آیت الله عبادی زاده همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم شمرد و بیان داشت: حلقه‌های ارتباطی منطقه ویژه با دانشگا‌های بزرگ کشور و خارج کشور شکل گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: