کد خبر: ۴۰۷۳۵۰
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
در راستای استراتژی تحقق سازمان دیجیتال، سیستم الکترونیکی ارزیابی خسارت درمان پاراکلینیکی در شرکت بیمه تجارت‌نو راه اندازی شد.

سیاست‌های کنترلی، نظارتی و ارزیابی بیمه تجارت‌نو بر پایه سامانه الکترونیک اجرایی شد

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یک شرکت بیمه هوشمند بر آن است تا با اتکاء به کارکنان شایسته، شبکه فروش توانمند، تمرکز بر خلق ارزش و خدمات متمایز به ارائه مفهومی نوین از بیمه‌گری به منظور صیانت از منافع والای بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و سهامداران بپردازد و در راستای اعتلای فرهنگ بیمه در سطح ملی گام بردارد.

اهداف راهبردی: کسب سهم حداقل ۳ درصدی حق بیمه تولیدی و توسعه شرکت و سهم برندگی در مناقصات بالاتر از سهم صنعت در افق ۱۴۰۴، قرار گرفتن در بین ۵ شرکت برتر ازنظر بیمه‌گری باز (فروش خدمات بیمه‌ای مختلف از طریق کسب و کار‌ها و استارتاپ‌ها) و فروش آنلاین، پایه‌ریزی و توسعه منابع انسانی مبتنی بر خدمات مشتاقانه، قرار گرفتن در بین ۵ شرکت برتر صنعت بیمه از لحاظ ارزش بازار در بورس اوراق بهادار، قرار گرفتن در جایگاه نخست بازده سرمایه در بین شرکت‌های بیمه پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار، حفظ سطح یک توانگری مالی شرکت به منظور انجام بیمه‌گری اتکایی در طول افق ۱۴۰۴، حفظ ضریب خسارت مناسب کمتر از میانگین صنعت، توسعه فعالیت‌های اتکایی قبولی و افزایش مراودات بیمه‌گران معتبر، تقویت برند برای قرار گرفتن در میان ۵ برند برتر صنعت بیمه و در چشم‌انداز شرکت، حفظ و حراست از حقوق ذی‌نفعان، توسعه شبکه فروش داخلی و بین‌المللی.

 

شرکت بیمه تجارت‌نو سعی دارد تا در فرآیند کاری تمامی رشته‌های بیمه‌ای با گذر از روش سنتی بر بستر دیجیتال متمرکز شود. در همین راستا و در جهت رضایت مشتریان، سیستم الکترونیکی ارزیابی خسارت درمان پاراکلینیکی راه اندازی شد.

بنابراین گزارش و به نقل از منا عروجی سرپرست معاونت فنی اشخاص بیمه تجارت‌نو، این سیستم یکی از مهمترین ابزار‌هایی است که برای کنترل و نظارت بر خسارت‌های درمان تکمیلی در حوزه پاراکلینیکی به کار می‌رود.

عروجی افزود: تمامی سیاست‌های کنترلی و نظارتی و ارزیابی بیمه تجارت‌نو در خسارت‌های درمان تکمیلی بر پایه سامانه‌های الکترونیک انجام می‌شود و استقرار سامانه‌های الکترونیک همچون فعال‌سازی ارزیابی الکترونیک اسناد پاراکلینیکی، با کمترین دخالت کاربر به صورت خودکار انجام می‌شود که پس از انتخاب نوع کار، بلافاصله فراخوانی از کتاب ارزش نسبی، بیمه‌نامه، و سایر موارد مرتبط صورت پذیرفته و کارشناسی و محاسبه نهایی با سرعت قابل قبول انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فنی اشخاص بیمه تجارت‌نو همچنین خبر از راه اندازی ارزیابی الکترونیک اسناد بیمارستانی، دندانپزشکی و دارو داد و افزود این کار در مرحله پیاده سازی قرار دارد و فراخوانی از سامانه سپاس (سامانه پرونده الکترونیکی سلامت) وزارت بهداشت نیز در جریان است.

منا عروجی در ادامه گفت: در بحث نظارت و کنترل مراکز تشخیصی – درمانی طرف قرارداد نیز دو روش الکترونیک و بازرسی میدانی در نظر گرفته شده است که در روش الکترونیک، کلیه اسناد بارگزاری شده توسط شعب استانی، به صورت خودکار توسط سیستم پایش می‌شود و همزمان امکان رصد کارشناسان ناظر ستادی نیز میسر است و همچنین در بحث بازرسی‌های میدانی هم تیم متشکل از کارشناسان فنی و بازرسی نیز به صورت پیوسته و با برنامه‌ریزی مناسب در حال نظارت، مراجعات از پیش تعیین نشده به مراکز و حتی آموزش به مراجع درمانی طرف قرارداد هستند.

 

بیمه تجارت‌نو برای جذب پرتفو‌های سودآور و قابل اتکاء که یکی دیگر از سیاست‌های اجرایی تیم مدیریتی جدید است و با تکیه به اعتماد بیمه‌گزاران خود، اکنون در جایگاهی ایستاده‌است که با سربلندی می‌تواند اعلام کند این شرکت توانست ظرف مدت کمتر از دو ماه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت بهینه ریسک، شاهد رشد قابل‌توجهی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله بیمه‌های مهندسی، نفت و انرژی، و مسئولیت در مقایسه با دوره مشابه قبلی و بازه ابتدایی سال باشد.

همچنین در راستای تحقق اهداف فوق و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران، این شرکت طی مدت کوتاه دو ماهه قسمت عمده‌ای از خسارات معوق رشته درمان و تعهدات خود به مراکز درمانی را تسویه کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: