April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۴۹۹
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مصطفی عطایی پور در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفتگو با پول نیوز از ساخت داخل گفت.

۴ نشانه برای تشخیص تماس صوتی شبیه‌سازی شده با هوش مصنوعی

عطایی پور گفت: من این افتخار را داشتم که بنیانگذار مهندسی معکوس در فولاد مبارکه باشم. ما بازرسی حین ساخت را در ساخت قطعات یدکی قرار دادیم و کلیه سازندگانی که به صورت سنتی این قطعات را ساخته بودند؛ با روش کنترل کیفیت و حضور ما در کارگاه و بازرسی حین ساخت رفته رفته دفاتر فنی و گروه مهندسی تشکیل دادند در نتیجه زبان تولید زبان مهندسی و نقشه نقشه‌های بین‌المللی شد.

 

 

وی افزود: ساخت داخل این گونه پیشرفت کرد؛ البته باید بگویم که بزرگراه ساخت داخل خیلی وسیع است و دارای گیت‌های مختلفی است و این مواردی که من گفتم گیت‌های اصلی این بزرگراه به حساب می‌آیند و بستری شد برای قطعاتی که تکنولوژی بالایی داشتند و نیاز به یک فناوری داشتند تا تولید شوند. البته فولاد مبارکه هم به این بلوغ رسید و جرات پیدا کرد که در قطعات بزرگتر مانند ترانس یا تجهیزات دیگر سرمایه‌گذاری کند.

 

بیشتر بخوانید:

شرکت‌های فولادی همواره همراه سازندگان قطعات بوده‌اند (+فیلم)

 

لازم به ذکر است پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت های دانش بنیان مطرح داخلی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: