کد خبر: ۴۰۷۵۸۵
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
0
بانک آینده در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی مبتنی بر محصولات مدرن در حوزه بانکداری دیجیتال کرده است و تاکنون دستاوردهای چشمگیر و رکوردهای قابل توجهی را در این حوزه به ثبت رسانده است.

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

در این راستا بانک آینده برنامه‌های خود را بر محور فناوری و تقویت این حوزه با ورود به توسعه و هوشمندسازی فعالیت‌ها پایه‌گذاری و در این مسیر سبد محصولات متنوعی را برای جامعه هدف و متقاضیان خود عرضه کرده است.


در این عرصه، بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری‌مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری دیجیتال مبنی بر خلق ارزش نموده است.


سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مانند:
کیلید (سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقیقی و حقوقی).
همراه‌کارت (سامانه نرم‌افزاری ساده و کاربردی برای انجام فعالیت‌های پرداخت بانکی با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب).
آ بانک (یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن).
پیشخوان مجازی (ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه).
و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند:
کارت هدیه واقعیت افزوده (محصولی منحصر به‌فرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصی‌سازی‌شده)
و هم‌چنین:
سفته و برات الکترونیکی (اجرای تمامی فرآیند‌های مرتبط مبتنی بر استفاده از امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفاده‌های احتمالی).
از جمله محصولات و خدمات حوزه بانکداری دیجیتالی و در راستای تقویت هوشمندسازی آن در بانک آینده است که موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و هم‌چنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آن‌ها بوده و خواهد بود.
بانک آینده همواره می‌کوشد تا با طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، علاوه بر تحقق بانکداری جامع و کیفی‌سازی بخش‌هایی از بانکداری خرد، با هوشمندسازی محصولات و خدمات خود در راستای توجه به نیاز‌ها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان حقیقی و حقوقی گام‌های بلند، موثر و راه‌گشایی را بردارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: