April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۶۱۲
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: مبلغ بلیت قطار تهران - مشهد که به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵ ساعته روبرو شده بود، کامل بازگردانده می‌شود.

استرداد مبلغ بلیت قطار تهران - مشهد به دلیل تاخیر ۵ ساعته

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل تاخیر ۵ ساعته هزینه بلیت مسافران قطار نورالرضا تهران- مشهد به طور کامل استرداد می‌شود.

به گفته وی قطار تهران- مشهد شرکت نورالرضا که ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب از مبدا حرکت کرده بود، دیروز صبح به دلیل نقص فنی دیزل، به مدت پنج ساعت در شهر شاهرود متوقف شد.

او می‌گوید: هزینه بلیت مسافران این قطار، به طور کامل به مسافران مسترد می‌شود. مسافران می‌توانند حداکثر در مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با همراه داشتن اصل بلیت، کارت ملی یا شناسنامه، به دفاتر فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت وجه خسارت اقدام کنند.

گفتنی است پیش از این قطار مشهد _ یزد هم به دلیل نقص فنی با تاخیر ۴ساعته مواجه شده که با ازدحام جمعیت در ایستگاه راه آهن مشهد روبرو شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: