April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۷۲۱
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
دبیر کمیته علمی همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان گفت: پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش‌بنیان در نخستین دوره همایش برگزار می‌شود.

تسهیل رشد اقتصاد دانش‌پایه در همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش‌بنیان

لیلا سعیدی، دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان گفت: پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه در نخستین دوره همایش برگزار می‌شود.

لیلا سعیدی با اشاره به اهداف برگزاری نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: کشور ما با در اختیار داشتن جمعیت جوان و پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های فناوری چند سالی است با هدایت رهبر معظم انقلاب به سوی پیاده‌سازی این مدل از اقتصاد رهنمون شده است.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان ستون فقرات «اقتصاد نوین» در نظر گرفته می‌شوند و این شرکت‌ها از نظر رشد و ایجاد شغل به طور مداوم از کل اقتصاد جهانی بهتر عمل کرده‌اند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به دلیل اندازه کوچک‌تر و ماهیت فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، این کسب و کار‌ها متضمن چالش‌های متفاوتی برای تامین کنندگان مالی سنتی هستند، افزود: اقتصاد دانش بنیان می‌تواند باعث کارآمدتر شدن و پویایی بیشتر کسب و کار‌ها شده و به ایجاد محصولات و خدماتی با نوآوری بیشتر کمک کند.

سعیدی با تشریح دستور کار کمیته علمی همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: دو نشست علمی و تخصصی پیش از همایش اصلی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی بیان کرد: در روز همایش در پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه، مسیر تعالی و رشد این مجموعه‌ها در اقتصاد کشور تبیین می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: