April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
قاسم زاده از ترکیب تجربه، خلاقیت، انگیزه و پشتکار در شرکت خبر داد
کد خبر: ۴۰۷۸۰۷
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
مدیرعامل تافکو از سیاست گذاری بر ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد سازی‌ها خبر داد و گفت: سیاست کلان تافکو حمایت جدی از تمامی صنایع و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز همه صنایع است.

حضور پرقدرت و تخصصی تافکو در بومی سازی

سعید قاسم زاده از سابقه ۵ ساله شرکت تافکو در زمینه کمک به تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان خبر داد و گفت: هدف از تاسیس تافکو قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی در تولید تجهیزات و قطعات بود که با این رویکرد، تافکو در امر بومی‌سازی و ساخت قطعات، رفته رفته بالغ‌تر شد.

وی از حرکت رو به رشد تافکو و دستیابی به توانمندی‌های بروز خبر داد و گفت: امروز به طور تخصصی در امر بومی‌سازی و ساخت با قدرت حضور داریم و سعی کردیم در فاز اول قطعات بسیار پیچیده و خاص صنایع فولادی و در نگاه بعدی کل صنایع را تامین کنیم.

مدیرعامل تافکو با تاکید بر اینکه پس از سال‌ها تلاش مستمر و تخصصی، توانمندی قابل توجهی بدست آورده ایم گفت: با سابقه بیش از دو دهه کار در فولاد خوزستان بر روی ساخت و بومی‌سازی، تافکو به جایگاهی رسیده که تمامی منابع، مصارف، نیازها، ظرفیت‌ها و روش‌های تامین و تولید قطعات مورد نیاز کشور را می‌شناسد.

وی از نگاه تخصصی و توان علمی و عملی تافکو خبر داد و گفت: سال‌ها کار تخصصی و متعهدانه باعث شده در هر مورد قطعه‌ای و تجهیزی، بهترین‌ها را می‌شناسیم و با بهترین‌ها کار کردیم که این سابقه و تجربه باعث شده متقاضیان قطعات و تجهیزات در صنایع به ویژه صنایع فولادی با خیال راحت به ما اعتماد کنند و سفارش کار بدهند.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه به جایگاهی از توانمندی در تولید قطعات و تجهیزات رسیده ایم که سفارش دهندگان بهترین محصول را با هر شرایطی که خودشان از اول تعریف می‌کنند، تحویل می‌گیرند گفت: اینکه در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران، لوح شرکت برتر تامین کننده قطعات و تجهیزات را از طرف فولاد خوزستان به تافکو دادند، به همین دلیل بوده است.

وی از ترکیب تجربه، خلاقیت، انگیزه و پشتکار در تافکو خبر داد و گفت: تافکو با ترکیب پیشکسوتان ساخت و بومی‌سازی که بیش از نزدیک ۳۰ سال تجربه عملی دارند و جوان‌های خوش ذوق و خوش فکر، توانسته محصولات خیلی با کیفیت و بی نقصی را تولید کند.

 

بیشتر بخوانید:

تبدیل تهدید تحریم به فرصت با بومی سازی در فولاد خوزستان



مدیرعامل تافکو با ابراز امیدواری به اینکه از این پس در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز کشور خیلی بیشتر و تاثیرگذارتر عمل کنیم گفت: تافکو در پنجمین نمایشگاه فولاد یک تفاهمنامه با مدیر عامل فولاد خوزستان امضا کرد که می‌تواند دامنه همکاری را بسیار وسیع‌تر کند.

وی از تاسیس مرکز نوآوری در داخل شرکت تافکو خبرداد و گفت: با تاسیس مرکز نوآوری، گام بزرگی برداشتیم و سخت مشغول هستیم تا با استفاده از نخبگان دانشگاهی در رشته‌های مختلف، به تامین قطعات بیشتری بپردازیم و به بهبود روند تولید کمک کنیم.

قاسم زاده بر کمک به ارتقای غنای کار بومی‌سازی در تافکو تاکید کرد و گفت: در قالب مرکز نوآوری و همکاری با دانشگاه، تلاش داریم اگر جایی از نظر دانش کمبود یا نقصی وجود دارد، کامل بشود.
وی افزود: با کمک مرکز نوآوری تافکو، تلاش داریم مسائل پیچیده صنعت فولاد که حل آن‌ها به تافکو محول و درخواست رفع مشکل می‌شود بتوانیم حل و فصل کنیم و بتوانیم در فاز‌های بعدی، راه حل‌های بدست آمده را تجاری‌سازی کنیم.

مدیرعامل تافکو بر نگاه ملی شرکت به حل مسایل اشاره کرد و گفت: اگرچه فولاد خوزستان در اولویت قرار دارد، اما بنا داریم دستاورد تحقیقات و تولیدات بدست آمده را به شرکت‌های فولادی دیگر عرضه و در حل مشکلات کمکشان کنیم.

وی از آمادگی همکاری با تمامی شرکت‌های فولادی، قطعه سازان و شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: اکنون به اندازه‌ای از توانمندی رسیده ایم که می‌توانیم با تامین کنندگان که طیف وسیعی هستند، همکاری موثری داشته باشیم. همچنین آن‌هایی که سال‌ها در بازار فولاد هستند، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها می‌توانند در مرکز نوآوری تافکو حضور داشته باشند و به ما کمک کنند.

مدیرعامل تافکو با تاکید بر اینکه دست یاری و همکاری به سوی تمامی فعالان عرصه فولاد و تامین قطعات دراز می‌کنیم گفت: از هر گونه همکاری که به مهندسی معکوس، ساخت داخل، بومی سازی و رفع وابستگی منجر شود، استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تافکو پلی بین فولادسازی‌ها و دانش بنیان‌ها و قطعه سازان است گفت: تافکو در هر دو سو با جدیت فعال است و به طرفیت خدمات می‌دهد که این یک رابطه برد - برد است.

قاسم زاده از تسلط تافکو به شرایط و آگاهی کامل از مشکلات خبر داد و گفت: شرکت‌های استارتاپ یک سری نگرانی‌هایی دارند که از آن‌ها آگاه هستیم و این اعتماد را برای رفع نگرانی‌ها به آن‌ها می‌دهیم و پشتوانه فعالیت آن‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تافکو پشتوانه قدرتمندی برای فولاد خوزستان است گفت: در پنجمین نمایشگاه‌ها فولاد ایران حضور یافتیم و با حضورمان از استارتاپ‌ها و دانش بنیان‌ها حمایت کردیم، روالی که ادامه داشته و خواهد داشت.

مدیرعامل تافکو از تمامی فعالان عرصه فولاد برای همکاری دعوت کرد و گفت: این آمادگی را داریم در محل شرکت تافکو فعالان و صاحب نظران را ببینیم، ارتباط مستقیم برقرار بشود و آینده همکاری ترسیم کنیم. چشم انداز و سیاستگذاری تافکو در فاز اول، ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های فولادی و مشابه داخل صنعت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: