May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با همکاری سازه گسترسایپا و سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود:
کد خبر: ۴۰۸۰۳۳
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
مدیر مهندسی محصول و مواد سازه گستر سایپا با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تخصصی مهندسی قطعات خودرو در حوزه استاندارد گفت: ایجاد هم افزایی مشترک زنجیره تامین قطعات گروه سایپا و سازمان ملی استاندارد می تواند سطح ایمنی و کیفیت در محصولات خودرویی را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

تدوین استانداردهای جدید صنعت خودرو

علی منصورزاده، مدیر مهندسی و محصول و مواد شرکت سازه گسترسایپا با بیان اینکه در حال حاضر افزایش گستره مباحث استانداردی قطعات خودرو به ویژه حوزه ایمنی خودرو‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: استفاده از تجهیزات ایمنی جدید و به روز جهت ارتقای ایمنی خودروها، یک الزام قانونی به حساب می‌آید و شرکت سازه گسترسایپا در این خصوص اقدامات سازنده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: درخصوص بررسی و تدوین استاندارد‌های حوزه قطعات خودرو با توجه به ظرفیت خوبی که در حوزه مهندسی شرکت سازه گسترسایپا وجود داشت تیم‌هایی بدین منظور تشکیل شد و با بررسی‌های کارشناسی مناسب اطلاعات و مباحث فنی این مهم برای نهایی سازی استاندارد‌ها درحال استخراج و آماده سازی است.

منصورزاده تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و دستور مدیرعامل سازه گسترسایپا درخصوص تعامل مناسب و شایسته با سازمان ملی استاندارد، با همکاری خوب ایجاد شده، تدوین این آئین نامه‌ها درجریان است و امیدواریم تا پایان سال جاری نهایی و اعلام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: