در اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صورت گرفت
کد خبر: ۴۰۸۱۲۱
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
در اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما، تیزر فرهنگی موسسه اعتباری ملل به عنوان یکی از آگهی های برتر انتخاب ولوح تقدیر گرفت

تقدیر از تیزر فرهنگی موسسه اعتباری ملل

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه به عنوان یک نهاد مالی، پیشرو بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و سعی نموده تا در جهت تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز نگاهی به مقوله فرهنگی داشته باشد بدین منظور ضمن ارائه خدمات بانکی با تکنولوژی به روز و سریع، در راستای اعتلا و ارتقا فرهنگ اسلامی ایرانی اهتمام ویژه‌ای دارد.

این گزارش می‌افزاید: موسسه اعتباری ملل برای آگاهی مردم از خدمات قابل ارائه از طریق تهیه تیزر‌های تبلیغاتی و پخش آن از طریق شبکه‌های صدا و سیما اقدام نموده و از نقش خود در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگ سازی جامعه غافل نشده و با ساخت تیزر‌های فرهنگی در این موضوع نیز وارد شده است.

در اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی که در روز دوشنبه دوم بهمن ماه با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، شرکت‌های تبلیغاتی و هنرمندان برگزار شد، تیزر فرهنگی جانباز موسسه اعتباری ملل به عنوان یکی از آگهی‌های برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس از آن، تقدیر به عمل آمد.

در لوح اهدا شده به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است:
“جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین جوادی
سلام علیکم
عرصه تبلیغات رسانه ملی میدان هموارسازی مسیر پیشرفت ایران اسلامی بر مدار هویت محوری و عدالت گستری است.
راهی که رقابت سازنده در آن چرخه رونق اقتصادی را شتاب می‌بخشد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده کشور را در حوزه تولید ملی متجلی می‌سازد. تبلیغات و پیام‌های اقتصادی و فرهنگی با معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی مبتنی بر الگوی زندگی اسلامی ایرانی، جایگاه اثرگذاری در تحقق اهداف تحولی رسانه ملی دارند و گستره مخاطبان را با این جریان و حرکت اثرگذار همراه می‌سازند.
بدینوسیله از خدمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی به عنوان برگزیده بخش بهترین آگهی فرهنگی اجتماعی تلویزیون در نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی سازمان صدا و سیما قدردانی می‌کنم و دوام توفیقات شما را از درگاه پروردگار تعالی خواستارم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما”

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: