April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۱۴۴
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
0
بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران(IMI 100) در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در حالی برگزار شد که نام ۴ شرکت گروه گل‌گهر در لیست صد شرکت برتر ایران به چشم می‌آید.

درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI100)

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر، جهان‌فولاد سیرجان، سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر، شرکت‌هایی بودند که در این رویداد در بین صد شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش/ درآمد قرار گرفتند.

در این بین *شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر* موفق به کسب "جایگاه دوم در گروه فلزات آهنی" پس از شرکت فولادمبارکه اصفهان و شرکت "توسعه آهن‌وفولاد" در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت "سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر" نیز با ۲۰ رتبه صعود در زمره "شرکت‌های پیشرو" موفق به کسب تندیس و برای اولین بار در لیست صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

همچنین بر طبق گزارش ارائه شده از سازمان مدیریت صنعتی و بر اساس شاخص بالاترین ارزش بازار، "شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر" رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

 لازم به ذکر است این رویداد به صورت سالیانه با راهبری سازمان مدیریت صنعتی و تحت نظر وزارت صمت برگزار می‌گردد. از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش می‌توان تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، شفاف سازی فضای کسب و کار، میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور اشاره کرد.

با نگاه اجمالی به عملکرد شرکت‌های گروه گل‌گهر در رتبه بندی IMI ۱۰۰  می‌توان؛ تاثیر مثبت فعالان عرصه صنعت در اقتصاد ایران و ادای دین گروه گل‌گهر در خصوص تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر " مهار تورم و رشد تولید" را به خوبی مشاهده کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: