April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون تولید شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس در گفتگو با پول نیوز،
کد خبر: ۴۰۸۱۵۷
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
0
معاون تولید شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس با اعلام اینکه اولین بار است که در پالایشگاه بندرعباس یک منطقه عملیاتی تحت تعمیرات اساسی قرار می گیرد، گفت: مجموعاً ۵ هزار نفر به صورت شبانه‌روزی تعمیرات اساسی را انجام می‌دهند.

۵ هزار نفر به صورت شبانه‌روزی تعمیرات اساسی پالایشگاه بندرعباس را انجام می دهند (+فیلم)

یعقوب صالحی معاون تولید شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس در گفتگو با پول نیوز با اعلام اینکه وی از سال ۷۵ در شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس در مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه می کند، گفت: در منطقه جیم پالایشگاه در حال انجام تعمیرات اساسی دوره‌ای منطقه هستیم و چیزی در حدود ۱۰ واحد تحت تعمیرات اساسی قرار گرفته است.

 معاون تولید شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، افزود:  برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه بندرعباس بعد از ۳ تا ۴ سال کار کردن واحدها و با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی و هماهنگی که با شرکت پالایش و پخش تهران انجام شده در حال اجرا است.

صالحی گفت: این اولین بار است که ما در پالایشگاه بندرعباس یک منطقه عملیاتی را تحت تعمیرات اساسی قرار می‌دهیم؛ حدود ۱۰ واحد و نزدیک به ۳ هزار نفر از بیرون از پالایشگاه دعوت کردیم و به ما کمک می‌کنند و حدود ۲ هزار نفر هم از درون پالایشگاه در حال کار هستند، یعنی مجموعاً ۵ هزار نفر به صورت شبانه‌روزی کارهای مربوط به تعمیرات اساسی را انجام می‌دهند.

 

 

یعقوب صالحی با بیان اینکه علاوه بر معاونت تولید، رئیس تعمیرات اساسی نیز هست، افزود: برای این منصب می‌بایست هماهنگی‌های لازم را با گروه‌های مختلفی که در پالایشگاه وجود دارد از جمله مالی، تدارکات، HSE، حراست که گروه‌های بیرونی معاونت تولید هستند و گروه‌های درونی معاونت تولید که شامل بهره‌برداری، تعمیرات بازرسی فنی و اداره مهندسی پالایشگاه است را با همدیگر هماهنگ کنم  تا بتوانیم در اوج هماهنگی این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.

معاون تولید شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، گفت: اول از همه تعهد و وظیفه‌ای است که ما نسبت به تولید داریم و وظیفه ما تولید مستمر مواد نفتی است، برای داشتن تولید مستمر احتیاج است که دستگاه‌ها به موقع از سرویس خارج شوند و تعمیرات موردنیاز روی آنها انجام شود. تعهدی که تمام کارکنان پالایش نفت بندرعباس دارند باعث می‌شود که با جان و دل این هماهنگی‌ها انجام شود، به موقع کار شروع شود و کار با کیفیت انجام شود تا بتوانیم واحد ها را به مدار تولید برگردانیم.

 

بیشتر بخوانید: در اقلام مکانیکال بالای ۹۵ درصد کالاها موردنیاز پالایشگاه بندرعباس ایرانی است (+فیلم)

 

صالحی در خاتمه گفت: بایستی به صورت جهادی و شبانه‌روز و با دقت و سرعت کار انجام شود و این تعهد و تخصصی که بچه‌های ما دارند باعث می‌شود که بتوانیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم و دستگاه‌ها را به سلامت به مدار تولید برگردانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: