کد خبر: ۴۰۸۱۶۲
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
شرکت سودیکو سایپا در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی "مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران،‌ پذیرای حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است.

حضور شرکت سودیکو سایپا در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

به گزارش سایپانیوز، سیامک معارفی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سودیکو (تهیه و توزیع مواد ریخته‌گری و قطعات صنعتی ایران) درباره حضور این مجموعه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، گفت: شرکت سودیکو تنها شرکت تخصصی حوزه مدیریت پسماند و بازیافت گروه خودروسازی سایپا است که در نمایشگاه یاد شده حضور فعال دارد و از همین‌رو از فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران، مشتریان، شرکای تجاری و بازدیدکنندگان نمایشگاه، دعوت می‌شود که از اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای که شرکت سودیکو دارد، دیدن کنند.

او با بیان اینکه حضور شرکت سودیکو در نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، به جهت ورود به حوزه بازیافت و خروج از خام‌فروشی و ورود به کسب و کار‌های جدید در راستای مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست است، افزود: مسیر جدیدی که شرکت سودیکو در پیش گرفته با دستور مستقیم و حمایت‌های قابل توجه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است، لذا سعی ما این است که با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، سطح همکاری با فعالان حوزه بازیافت و محیط زیست را افزایش دهیم.

او تصریح کرد: تعامل با صنایع مختلف و استفاده از فرصت‌های موجود برای ایجاد کسب و کار‌های نوین با بهره‌گیری بیشتر از توانمندی‌ها و نقاط قوت شرکت سودیکو، از دیگر دلایل حضور فعالانه در نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته است.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تا ۵ بهمن‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

گفتنی است، در این رویداد ۶۰ شرکت از آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود در زمینه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با این حوزه رونمایی کردند. برگزاری این نمایشگاه با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با آخرین دستاورد‌ها و محصولات در زمینه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات است؛ همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای تعامل و همکاری بین فعالان این حوزه و تبادل دانش و تجربیات است.

جمع‌آوری، ساماندهی و فروش تمامی ضایعات شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا، تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های گروه از محل تحویل ضایعات به مراکز مصرف، جمع‌آوری اطلاعات و ساماندهی و تعیین تکلیف ماشین آلات و تجهیزات و قطعات مازاد و راکد شرکت‌های گروه و ایجاد خطوط بازیافت و فرآوری ضایعات شرکت‌های گروه و تبدیل آن‌ها به مواد اولیه مورد مصرف شرکت‌های گروه و خارج از گروه، بخشی از فعالیت‌های شرکت سودیکو است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: